E-Dog Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hva gjør du når du skal logge inn og du får opp meldingen at du er nummer 341 i køen? Jeg for min del pleier å drikke litt juice, klimpre litt på gitaren og stirre "lett nervøst" ut i luften. Kanskje noen har en god ide for å få køtiden til å gå enda fortere?
Cannabiskopen Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) går på en annen server er ikke alltid kø på min mains server, men hvis det er spiller jeg på en alt. Går også tibake til windows av og til å kikker på web-sider som HW, thottbot og wow-europe.com Endret 23. september 2005 av BadBeer
E-Dog Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Da går jeg bare inn og ut av køen da
Cuneax Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Funker alt+tab? Dvs, man går ikke ut av køen da?
Cannabiskopen Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) tja, hvis du absoulutt skal spille på den serveren, hadde jeg gjort det andre forslaget jeg sa. edit: jepp det kan du gjøre, eller windows knappen som jeg pleier å bruke. Endret 23. september 2005 av BadBeer
Cuneax Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Men er det ikke en god idé å surfe litt i mellomtida? Tida går nokså fort da, syns jeg.
Mads J. Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Har aldri stått i kø jeg kan tenke meg det er frustrerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå