Rostad Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) Ja, trenger hjelp på dette: Trenger hjelp fort har tenkt og spille litt i kveld da. EDIT: leif stakk innom en tur Endret 23. september 2005 av snaxxor
Rostad Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Har prøvd der, men fant ikke noe som hjalp. Du bør ordne signaturen din, du har 5 linjer det er bare lov med 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå