gamer73 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg spiller på silvermoon serveren. Og både meg og kameraten min (som forøvrig bor i en annen by) opplever at det å selge ting til vendor tar lang tid. Man ser at itemsene blir grået ut når man flytter dem over til vendor, men det tar opptil 20 sekunder før dem forsvinner fra mine bags og jeg får penger fra vendor. Det samme gjelder forsåvidt AH ellers opplever vi generelt lite lagging i spillet, rent grafikkmessig. Men til tider kan man oppleve at det henger litt med spells og slike ting. Vi har begge telenor ADSL. OG det var ikke slik når jeg spilte sist (ca 4 mnd siden) Er dette et problem som alle har liksom?
norpheus Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Nå er det ganske kjent at Telenor har høy ms mot blizzard sine servere. Men det du opplever der må være serverrelatert, har skjedd med meg noen ganger også, men skjer bare innimellom...
holst84 Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 (endret) Har telenor jeg og. Og samme problemet. Selv de få gangene jeg har Grønn ms bar skjer dette. Men synes ikke det er no stort problem akkurat EDIT: Spiller på Burning Blade Endret 22. september 2005 av holst84
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 ja ms'en er generelt høy, men det var den også for 4 mnd siden uten at det hadde noe som helst å si. Men dette vendor/AH-lagg problemet er noe som har kommet siden den gang. Og det er stort sett hele tiden. Det går jo greit, men det er så teit liksom..at det skal være slik. Spes siden det var bedre før.
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Ja....så det kan være telenor ja..men som du også nevner..det er samme lagg for meg uavhengig om ms er grønn eller rød. Jeg opplever som sagt ingen forskjell på spillet om ms er grønn elelr rød.
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Så skjer dette kun for alle vi som har telenor?
Sigga Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Vel, det skjer hos meg noen ganger med ujevnte mellomrom og. Jeg har ikke telenor.
Adversary Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Så skjer dette kun for alle vi som har telenor? nei :[ Skjer med meg også hele tiden.
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 ok..så da kan vi regne med at det er et server problem, og ikke telenor som har skyld.
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 ja ok...da er det serverprob da. Det er jo forsåvidt bra det da. vil helst ikke bytte ut telenor pga deres gode kundestøtte.
mintman Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Jeg har UPC og det skjer med meg og, så definitivt et serverproblem. Men jeg mener jeg leste noe i dag at Blizzard hadde hatt problemer med en server leverandør og at serverne bare gikk på 75% av kapasitet, og at det derfor hadde vært opplevd lag. Det kan jo være en sammenheng her.
gamer73 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 jo men sa dem ikke at dem hadde fikset det? Jeg opplevde ihvertfall denne laggingen senest i går kveld
mintman Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Opplever det fortsatt jeg og. Har samme problemet ved looting og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå