Ozelot Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Finnes det speil i Bf2 ? Eller kanskje muligheten til å lage et speil ?
Rayline TWB Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Speil - som i f.eks. baderomsspeil?
MrLee Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 (endret) tenker vel mest på bilspeil, slik at man slipper å "jukse" for å se bakover. Savner litt at det ikke er speil i flycockpittene også...(skjønt ved nærmere ettersyn så er det iallefall ikke speil i F18 cockpitten ) Endret 22. september 2005 av MrLee
_Paulsen_ Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hadde vært kult med skikkelige speil på noen av kjøretøya hvertfall...
Ozelot Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Speil - som i f.eks. baderomsspeil? Tja, kanskje ikke såå detaljert, men jeg kunne godt tenk å se meg selv i et speil, bare for å se hvordan jeg så ut.
Proidiv Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Man kan jo faktisk snu seg i alle kjøretøy da. Det er vel ikke så verst?
StupidNick Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 det er drit at man ikke kan snu seg helt rundt da
Ozelot Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Hadde vært kult med skikkelige speil på noen av kjøretøya hvertfall... Eller glass som knuses...slik som i HL2.
Proidiv Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 det er drit at man ikke kan snu seg helt rundt da Kan man det i virkeligheten da? Nope. Hodet sitter nemlig fast
StupidNick Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 det er drit at man ikke kan snu seg helt rundt da Kan man det i virkeligheten da? Nope. Hodet sitter nemlig fast ok, jeg kan se at jeg formulerte meg en smule dårlig der. Det jeg mente var at det er drit at man ikke kan snu seg mer.. legger til et bilde for å illustrere:
_Paulsen_ Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hadde vært kult med skikkelige speil på noen av kjøretøya hvertfall... Eller glass som knuses...slik som i HL2. Jepp, helt enig! Hadde vært en stilig funksjon dersom dette hadde blitt innført!
Rayline TWB Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Knuse speil er 7 års ulykke - ........
Loke-- Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 En flittig brukt knapp er C. bruker den hele tia jeg
MrLee Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 det er drit at man ikke kan snu seg helt rundt da Kan man det i virkeligheten da? Nope. Hodet sitter nemlig fast ok, jeg kan se at jeg formulerte meg en smule dårlig der. Det jeg mente var at det er drit at man ikke kan snu seg mer.. legger til et bilde for å illustrere: Jepp, og alle som har lappen vet hvor enkelt det er å se ut bakvinduet i en bil... (for ikke å bli misforstått: ikke særlig vanskelig nei)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå