2HD Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Jeg har lastet ned masse nye hårfrisyrer og endel øredobber og sånt. Men når jeg vil endre utseende på simmene mine (i speilet), virker bare noen få av tingene jeg har lastet ned, mens når jeg lager simmer i bodyshop f.eks virker alt. Noen som vet hva som er galt?
Tordenflesk Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Sikkert fordi du mangler mesh til de forskjellige tinga.
2HD Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Men de fungerer jo når jeg lager simmer i bodyshop og i spillet. Det er bare nåe jeg skal forandre håret på simmene jeg spiller med det ikke går. Jeg har meshene.
invalid_user Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Offtopic, men hvor laster du ned? Jeg kjøpte spillet da det kom ut og ville registrere meg på TheSims2.com, men CD Keyen min funket ikke, sannsynligvis fordi noen hadde cracket det så jeg får ikke registrert meg der, og jeg har søkt mye rundt på google og det virker som om det ikke finnes andre nedlastingsteder på engelsk (eller norsk for den saks skyld). Jeg gikk der jeg kjøpte spillet og fikk nytt, men det OG var cracket! :/
Tordenflesk Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 ModTheSims2.com har mye bra gratis greier. Du går ikke glipp av mye hvis du ikke registrerer deg på thesims2.com. bare et par busker og noe halloween-greier.
2HD Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 Downloadsider: Peggysims2 Aroundthesims2 Sim-o-rama Thesimsresource Tehhi.com/ Pronupsims Welldressedsim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå