mobilfreek Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg vil påstå at rouge og paladin er klart enklest, di har ikke noen spesielt krevende jobb i instances heller når ble pala enkelt :S løpe rundt og heale pluss og tanke litt.. og du må passe på blessing hele tiden.. umulig og drepe en mob uten og bruke over 1min..må ha den passende aura ute hele tiden.. pala i lvl 35 gjør like mye damage som en lvl 15 warrior
Ildflue Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) men.. det er mye dritt snakk om rogues ute og går... har selv en på lev 60. på silvermoon(guild: DEDICATION). sies at vi slår altfor hardt osv.. men.. kunne dere greid dere uten oss i MC osv? må si jeg tviler sterkt.. samme pokker åssen klasse man velger vel.. så lenge man har det morro... Vi har hatt en full MC run uten en eneste rogue, vi drepte raggi også uten problemer Grunnen var at for en eller annen grunn så var det ingen rogues pålogga den dagen OT: Hunters er lett hvis du vil "kosespille", men skal du spille så krever hunter at du beholder konsentrasjonen hele tiden. Forsåvidt vil jeg vil påstå at mage er en rimelig enkel class. Endret 26. september 2005 av thomas_c24
holst84 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg vil og påstå at mage er lett. Jeg er en skikkelig casual gamer og dermed ganske dårlig i alle aspekter av spillet. Men klarer meg alikavel helt greit med min mage. Vinner de fleste pvp kamper når det er jeg som jumper. (taper _ALLE_ når det er motsatt) I PvE kan jeg drepe mobs som er 3-4 lvl høyere enn meg uten de store problemer. Men må seff kun pulle en av gangen. Conjure water og food gjør at jeg kan grinde for meg sjøl i evigheter og bare kose <3 I instancer syns jeg og det går greit å spille ok, må sheepe noen ganger. Noe de fleste får til. Og seff passe på agro.
Darx* Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det er nok heller lite muligheter å "jumpe" som mage, men det funker meget bra mot visse klasser
holst84 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det er nok heller lite muligheter å "jumpe" som mage, men det funker meget bra mot visse klasser Ehm.... Når jeg sier jumpe så mener jeg ikke hoppe oppå motstanderen heller da. Jeg mener liksom "get a jump on" altså at jeg ser han men han ser ikke meg. slik at jeg f.eks kan fyre combustion-pyroblast. får jeg avgårde pyroblasten før han har sett meg er jeg nesten garantert seier^^
Jørgen Sørheim Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Frost nova - polymorph - pyroblast?
holst84 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Frost nova - polymorph - pyroblast? Ja men det betyr jo at man må beholde en viss ro. Hvis jeg blir jumpa hopper jeg jo ut av stolen så redd blir jeg. Ja jeg veit hva jeg er. 1337!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå