Gå til innhold

får ikke flexbar til å fungere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd å laste ned flexbar legge den i addons mappen, men den vil ikke komme opp. Prøver å skrive /flexbar og ingenting skjer, den vises heller ikke når jeg starter opp spillet i addons listen. Noen som vet hva som kan være feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, filene ligger i Interface/AddOns/FlexBar. Har også prøvd med ulike versjoner av flexbar uten at dette hjalp... Veldig rart for jeg bruker mange andre addons.

Skrevet
ja, filene ligger i Interface/AddOns/FlexBar. Har også prøvd med ulike versjoner av flexbar uten at dette hjalp... Veldig rart for jeg bruker mange andre addons.

er du sikker på at den er enablet? :p

Skrevet

Jeg har prøvd å legge den til mens jeg har spillet oppe og skrive inn /console reloadui(Som har fungert med alle andre modder). Og også forsøkt å legge den til også starte spillet, men den kommer ikke opp i listen over addons i det hele tatt...

Skrevet

1. Sjekk at addonen er enabla før du entrer spillet (kan være den er slått av om det er en versjon av FB som f.eks. går til v. 1.6.0 istedet for 1.7.0). Du kan teste ut at flexbar i det hele tatt kjører ved å skrive /flexbar show button=1-120. Da vil du få alle knappene opp på skjermen.

2. Les manualen. Der står alt om hvordan du setter opp flexbar.

Som sagt tidligere i tråden, Flexbar er ikke bare "installer og bruk", du må nok belage deg på en god del lesing og masse konfigurering første gangen.

Skrevet
Jeg vil heller anbefalle deg bib toolbars. 10x bedre når det gjelder å sette de opp.Ingen lange kommandoer. Bibmod Se lenger ned på sida så finner du 4.5

Hvordan er det med events, remapping og diverse duppeditter på den da?

Skrevet (endret)

Den har 8 barer med 12 buttons. Disse kan du resize, flytte og omgjøre til hva du vil. Er ikke så veldig kjent med med alt hva den gjør. Se på sida så står det vel det meste den kan gjøre.

Endret av Radhoo
Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Jeg har prøvd å slette alt og legge inn noe på nytt, men ingenting fungerer. Jeg slettet wtf, wdb og interface-mappa. Opprettet ny interface hvor jeg puttet noen nye mods inn i. Når jeg starter opp nå fungerer det bare hvis jeg bruker mods jeg hadde før. Legger jeg inn noe nytt så loades de rett og slett ikke.

Skrevet

Det som er fantastisk med flexbar er at du kan scripte den til å gjøre nesten hva som helst.

For eksempel for en healer:

Dersom du targeter en friendly vil alle heals og buffs knappene bli synlige.

Dersom du targeter en enemy vil alle offensive spells dukke opp, og heals og buffs forsvinne

Ellers kan du scripte en Overpower knapp for en warrior som forandrer størrelse til det dobbelte viss ditt target dodger angrepet ditt, osv, mulighetene er uendelige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...