Gå til innhold

7800GTX til 3795,- på MPX!


Spirre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tsja, behov og behov. Min klokket fra 430/1200 til 525/1350 på stock (et ekstremt klokkevennlig kort med andre ord), og den ekstra ytelsen fra det kan absolutt merkes tydelig, uten tvil =)

 

-Stigma

Imponerende klokking....

Hva får du i 3DMark?

 

Har selv fått refferansekort fra nVidia opp til 520/1300 på orginal kjølig, helt stabilt.

 

Quadro (G70GL) kortene med nVidia sin nye dual-slot kjøling kjører forresten på 550Mhz på kjernen...

Lenke til kommentar
Prisen er god. Er det tilbud eller fast pris?

det er fast pris, mene ikke stol på at den blir værende der. da jeg kjøpte mitt XFX kort fra komplett for ca 3 uker sia så kosta det 3495,- dagen etterpå steig det til 3895,- og en drøy uke etterpå sank det ned til 3395,- som det fremdeles ligger på.

Lenke til kommentar
Raptor' date='21/09/2005 : 19:29']
Tsja, behov og behov. Min klokket fra 430/1200 til 525/1350 på stock (et ekstremt klokkevennlig kort med andre ord), og den ekstra ytelsen fra det kan absolutt merkes tydelig, uten tvil =)

 

-Stigma

Imponerende klokking....

Hva får du i 3DMark?

 

Har selv fått refferansekort fra nVidia opp til 520/1300 på orginal kjølig, helt stabilt.

 

Quadro (G70GL) kortene med nVidia sin nye dual-slot kjøling kjører forresten på 550Mhz på kjernen...

Hvilken produsent? Dere må legge ut denne infoen på forumet :)

Lenke til kommentar
Prisen er god. Er det tilbud eller fast pris?

det er fast pris, mene ikke stol på at den blir værende der. da jeg kjøpte mitt XFX kort fra komplett for ca 3 uker sia så kosta det 3495,- dagen etterpå steig det til 3895,- og en drøy uke etterpå sank det ned til 3395,- som det fremdeles ligger på.

hehe skjedde med meg oxo og gjett om jeg var glad ette r på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...