Gå til innhold

Trenger en laptop til ca 15000,-


KL0000

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg skal kjøpe laptop. (den stasjonære pc'en er på 45dB, og starter på 4-5 forsøk.)

Setter pris på lavt støynivå, og god skjerm. Og pent utsende. Den må ha widescreen. Nå er riktignok disse kvalitetene noe som dukker opp når prisen blir ganske høy. Nå finnes det riktignok ikke perfekte laptopper.

 

Bruksområde : Photoshop, musikk, film og spill.

 

Batterilevetiden er ikke viktig, da den krever så mange kompromisser i kvaliteten ellers.

 

Acer Ferarrien virker veldig tiltalende med sitt fine utsende og gode ytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.articom.no/vis_vare.asp?Varenr=...=PC%20B%E6rbare

 

Vil hevde dette er en mye bedre pc enn ferrarien. Legg til litt penger i ram og du har antaglivis en av de fineste pc-ene der ute.

 

Selv har jeg en Dell 9300 jeg er svært fornøyd med, denne kan man få med en herlig skjerm på 1920*1200 og GF6800go, men dette er en desktop-erstatter, og det er du kanskje ikke ute etter.

 

Jeg ville valgt denne asusen milelangt foran ferrarien iallfall.

Lenke til kommentar

FS M3438.

Uten tvil :)

3 års garanti, standard.

GF 6800GO, en NYDELIG Widescreen 17" skjerm, DDR2 533MHz minne og S-ATA. Dual Layer DVD brenner 8x er og standard, nydelig design og støysvak :)

Ville kanskje gått opp til M4438, som koster rett over 16k, men som har 2x60gb hd i raid, 1920x1200 oppløsning, og noe kraftigere cpu..

Lenke til kommentar

Den støyer sjelden. Jeg har hatt den stående på et par dager i strekk nå, uten batteri, og vifta går innimellom fordi HD begynner å bli litt varm. GPU temp ligger på rundt 60 grader. Vifta går en sjelden gang i timen. Mulig jeg har vært heldig :p

Men har ikke hørt andre klage på støy, heller det motsatte. Jada, den er bærbar, i mine øyne. Veier riktignok 4,1kg med alt, men jeg klarer meg veldig bra. Kan trygt bæres med en arm f.eks :p

Eneste negative er vel at den tar noe stor plass.. Men den er mindre enn en stasjonær pc, så bryr meg lite om str generelt egentlig :)

Skulle det være flere spm, ta gjerne kontakt på pm eller msn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...