Tonim Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei hei trenger litt hjelp her med pc prob , jeg prøver å få pc`en på tv`en får å se på film... jeg har den på pal B å jeg har nyeste drv 5,8 jeg har <dx 9.c og har opdatert bios og alle drv til win samt SP 1 og 2 . har et asus 939 A8N-SLI Deluxe med powercolor X800 XL 256mb vivo dual DVI det er en s vid utg og to av de nye avlange ing det er ikke vanlig VGA på kortet. Mitt problen er 1 jeg kan enten ha bilde på skjermen eller bare på tv´en men når det er på tv´en er det bare svart vitt...? jeg skjønner ikke , kan det være kabelen som gir meg svart hvit eller det er jo den kabelen jeg har brukt heletiden "s-video". må jeg ha ny kabel? å hvorfor kan jeg ikke kjøre begge samtidig... kan noen hjelpe meg?? Endret 20. september 2005 av Tonim
Frezz Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Prøv å trykke en gang til på den knappen du velger inngang på tv'n. Har fire innganger på min TV og fire knapper for å velge hvilken inngang jeg skal bruke (AV1 - AV4). hvis jeg har koblet PC'n til eks. AV1 og bildet er sort/hvit, trykker jeg bare AV1-knappen på nytt og bildet skifter til farger. Håper du forstår hva jeg mener, og at det hjelper deg.
Apoc_ Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Du må velge Composite-Ut en plass i driver-instillingene. Er ikke kjent med ATI drivere, men vil tro det ligger der en lur plass. Edit: Composite blir oversatt til "Sammensatt" hvis du har norske drivere. Endret 19. september 2005 av Apoc_
UAM Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Hvem tar på seg oppgaven å lage en svart/hvit sticky? Mange som tydeligvis sliter med det. Endret 20. september 2005 av UAM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå