abdsar Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Har i dag to ulike hardiskstasjoner: Lokal disc C: hvor jeg 0.99Gb ledig plass og som jeg har brukt 18.5 GB på. På E: derimot har jeg bare brukt 5,02 mens jeg har så mye som 82 GB ledig plass. Har tidligere kjørt disc clean up, men vil gjerne at filer O.L som jeg laster ned fra internett skal havne på E: Derfor har jeg fått besjed om å endre temp-område ved å gå inn på My Computer - Properties - Advanced - Environment Variables - User Variables. Og dermed velge E: istenden for C:. Problemet er at ting lagrer seg på C: for det om. Sulle gjerne tenkt meg å utnyttet E; fult ut slik at jeg slipper å bruke mer plass på C nå. Som dere sikkert skjønner så har jeg veldlig lite kunnskap når det gjelder dette, litt veiledning og hjelp hadde vært flott!
abdsar Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Hmmm, litt usikker på hva du mener med fysiske. har hverfall en e stasjon hvor jeg har ulike filer og c hvor jeg også har mange ulike filer. En kompis av bror som delte opp "hardiskstasjonen i to"
efikkan Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hmmm, litt usikker på hva du mener med fysiske. har hverfall en e stasjon hvor jeg har ulike filer og c hvor jeg også har mange ulike filer. En kompis av bror som delte opp "hardiskstasjonen i to" C og E er partisjoner. Og siden disken ble delt, så er det sannsynligvis én harddsik, altså éi firkanta boks inne i kabinettet ditt. Isåfall kan du bruke Partition Magic og endre fordelingen mellom partisjonene dine. Eksempel: du forlenger C: med 10GB og korter ned 10GB på den som kommer etter. Du bør selvsagt ha backup av filer før du gjør dette
abdsar Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 OK, finnes det noen gode programmer på nett som fjerner unødvendig mye filer som tar bra med plass på C:? I om med det jeg laster ned ikke havner på E: hvor jeg har godt med plass til overs. Eller en eventuelt måte som sørger for at dette virkelig skjer? På forhond tAKK!
Blib Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 OK, finnes det noen gode programmer på nett som fjerner unødvendig mye filer som tar bra med plass på C:? Hvis du vil starte å lagre ting fra nettet på E: istedenfor C: kan du vel bare velge dette manuelt ved nedlasting? Når den spør om du viol Åpne eller Lagre filen velger du lagre og spesifiserer E:?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå