Wraith Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hei Jeg har et problem med patchinga av WoW, etter at jeg var så dum å prøve å kjøre WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch.exe fra desktopen istedenfor WoW mappa. I prepatch.log fila som dukker opp på desktopen står det bare: Blizzard PrePatch v2.71 compiled on Jun 4 2004This program patches World of Warcraft Log created at 5:38 pm on 09/14/2005 NOTE: Could not find WoW.exe in C:\Documents and Settings\Wraith.V-NET\Desktop NOTE: Could not find WoW.exe in C:\Documents and Settings\Wraith.V-NET\Desktop RESULT: Prepatch succeeded with warnings noted above Det nytter ikke å kjøre fila fra wow mappa heller, får samme feilmelding. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? har ikke så lyst til å reinstallere, har CD-versjonen av spillet så det tar jo timesvis
TaleX Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 jeg fikk samme type melding i prepatch.log fila, men det funka å spille...
Wraith Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 det gjør det ikke her, den bare sier at den må kjøre patchen og går ut av spillet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå