Wooho Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Fikk med meg for en god stund siden at Total Overdose skulle komme ut, med lånte elementer fra GTA og Max Payne. Og etter å ha sett noen trailere fra spillet så det meget bra ut. Nå har vist spillet kommet ut, og jeg ser at IT-Avisen har gitt spillet en terningkast 4. Noe som er jo bra, men jeg finner ikke flere tester og Gamespot har ikke kommet med deres egen test en gang så da står jeg midt i mellom her. Skal jeg kjøpe dette spillet eller ikke? Noen her på forumet som har fått testet det ut? Tror jeg skal lete etter en demo først heller, men hadde vært fint om noen som har prøvd ut spillet hadde noen synspunkter om det.
DrCaptain Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Gamer.no har nettopp testet det. 7/10 ble det...
KristianF Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Har runda spillet.. Vil si det er greit nok. Forferdelig falsk oppførsel på bilene Men er tøft med slow-motion og hoppe sprette effektene for å si det sånn.. Greit nok spill, men kansje litt kort?
Wooho Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Har runda spillet..Vil si det er greit nok. Forferdelig falsk oppførsel på bilene Men er tøft med slow-motion og hoppe sprette effektene for å si det sånn.. Greit nok spill, men kansje litt kort? 1. Hvilken platform var det du spilte på? 2. Åssen er grafikken på spillet 3. Er det virkelig så kort?
KristianF Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 1. Spilte på PC. 2. Grafikken er lignende GTA serien. Kansje litt dårligere? Vanskelig å si.. 3. Kort kort.. du kan jo fortsette å spille uendelig etter du har runda storymoden (likt som i gta.. uendelig).. Men selve story-moden tok meg ca. 2-3 dager med noen timer spilling hver deg.. Men spillet er kult på sin egen måte liksom. Vil anbefale det om du er glad i spill med mye frihet..
marth Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 vel, prøvde spillet for ikke så lenge siden. i mine øyne var ikke spillet kjempe bra.. egentlig greit nok, men til tider kan det kanskje være litt koselig å leke DEA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå