Gå til innhold

Unreal Turnament klikker :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg spiller fortsatt dette enormt underholdende spillet, og lurer på om noen vet om det er en sammenheng mellom Kyro 2 skjermkort og låsing av Unreal Turnament?

Det går greit å kjøre spillet, men etter en stund (ca en time) så låser det seg. Musikken spiller videre en stund, helt til den begynner å stamme...

Når jeg har restarta maskina (winXP) kommer det opp en sånn "send inn feilmelding til M$", og at det er skjermkortet som forårsaket krasjen. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sendt inn denne feilmeldingen til M$.

Jeg har forresten versjon 436 av UT.

Jeg har ikke lignende problemer med andre spill.

Noen som vet om en løsning på problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar.

Ja, å bytte skjermkortet er en tanke som har truffet meg også :razz:, og jeg kommer til å gjøre det, men det er enda en stund til radeon 9700 kommer ut.

Jeg tror ikke jeg har prøvd å kjøre spillet i OpelGL enda (enn å være så dumm =) ), men det skal jeg prøve å gjøre. Imidlertid så venter jeg med å oppdatere de OpenGL driverne, fordi det var en beta, ogjeg liker ikke beta. Jeg prøver det hvis de som allerede er der ikke funker.

Kommer tilbake å forteller hvordan det gikk senere.

Skrevet

Hmm, for det første går spillet litt mer hakkete enn i D3D med samme oppløsning og alt satt på høy.

Det andre er at jeg ikke får til å endre på Brightness, så det er bekkmørkt. Noen som vet hvordan man gjør det i OpenGL? Slidern virker ikke i options.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...