sidewinder 0 Report post Posted September 18, 2005 Hei. Har prøvd å intigrere sp2 i xp, men fikk ikke til å legge det inn. å når jeg prøver å installere sp2 får jeg beskjed om at det sannsynligvis ikke er riktig produkt nøkkel eller noe slik.. Finnes det noen vei å gå rundt, slik at man får lagt inn sp2.. f.eks sikkerhetsmodus uten nettverk, eller noe slik? mvh Quote Share this post Link to post
Ozelot 908 Report post Posted September 18, 2005 (edited) Du får ringe til microsoft og høre. Tror de er snille på denne siden av året Edit: Rapportet! Edited September 18, 2005 by Ozelot Quote Share this post Link to post
sidewinder 0 Report post Posted September 18, 2005 (edited) Saken er jo det at jeg faktisk har et gyldig eksemplar "kjøpt og betalt ", og alikevel funker det ikke.... Edited September 18, 2005 by sidewinder Quote Share this post Link to post
Ozelot 908 Report post Posted September 18, 2005 Du får ringe til microsoft og høre. ..eller maile de. Quote Share this post Link to post
Ruben-noxicon 0 Report post Posted September 21, 2005 Last den ned her: sp2 (norsk) Quote Share this post Link to post