J_R_P Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Hei Som emne tilsier har jeg noen problemer når det gjelder Warcraft III: The Frozen Throne og routing. Problemet mitt er som følgende: Det fungerer rett og slett ikke med flere PC-er og online spilling. Problemet er ikke å logge på battle.net, men å søke etter "games" eller og "arrangere" spill. Jeg har gjort følgende: 1.Endret gameportene. 2. Forwardet portene til de respektive PC-ene. 3. Selvsagt slått av alle former for software brannmurer på de respektive PC-ene. 4. Slått av alle former for hardwarebrannmurer på de respektive datamaskinene. 5. Selvsagt er det forskjellige "keys". Ingen er duplikater. 6. Reinstallert spillet. Jeg har følgende router: OfficeConnect Wireless 11g Cable/DSL Router Version 1.00.08 ISP-en min er Bluecom, via Telenor sitt nett. Jeg må derfor ha en router, med DCHP-server. På forhånd takk for alle svar.
zeox Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 en kompis av meg har akkurat det samme problemet. vi drev i en hel dag for å fikse det, men fikk det rett og slett ikke til. det endte med at han kjøpte ny router, og alt fungerte som det skulle.
J_R_P Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Hva slags router hadde han? Og hva slags kjøpte han?
zeox Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 husker ikke hva han hadde, men han kjøpte denne. kan høre med han i kveld om han husker hva slags router han hadde.
xrabbit Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 har samme problemet du må åpne porter i ruteren for å lage game men jeg har det problemet at ip addressen vår er noe rart med hver gang jeg har vært i ruter å fikset bytter den ip som om den ikke liker meg
thomba14 Skrevet 28. januar 2006 Skrevet 28. januar 2006 vil dra frem denne topicen fra støvet Jeg har akkurat det samme problemet og har akkurat samme router. Jeg kan legge til at om jeg tar på normal Play Game når jeg har kommet inn på Battle.net så fungerer det 100%, samme med chaten, men om jeg går inn på Custom game mister jeg kontakten med Battle.net etter ca 2min dette da uten å få frem et eneste game... Jeg har åpnet portene som trengs og jeg har satt på Battle.net på enable i Special Applications delen. Det som var rart med dette var at når jeg valgte ''New'' under ''Special Applications'' så kunne jeg velge ting fra en liste hvor bla. Battle.net var, da jeg valgte dette så fant routeren automatisk frem trigger porten osv... som om den visste om akkurat dette... men det funket fremdeles ikke... ingen som vet noe ang dette problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå