Mads-b Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Jeg har nå kjørt den motorsykkelen et utall ganger, men flyet stikker av før jeg kommer til det. Har jeg utelatt noe? Det virker som at jeg kjører fortere når jeg er bak flyet. Noen som kan presentere en ideell kjørerute? Triks for å booste motorsykkelen? Det har gått noen timer nå på å nå flyet EDIT: Oi! eget SA forum.. Da kan moderator få lov til å flytte den.. Endret 16. september 2005 av MBaardsgaard
invalid_user Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det er ingen triks for å få det til. Du må bare unngå de dritene de hiver ut og ta den raskeste veien bort til flyet. Men prøv å kjøre litt på en av sidene og så kjøre på rampen.
Mads-b Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Problemet er at det virker som at moppsen ikke går fort nok. Når flyet tar av er det godt og vel 20 m bort til rampen. Jeg holder inn gassen før den starter, svinger minimalt, blir ikke truffet av våpen, jeg klarer ikke å se hva jeg gjør galt. Jeg må nesten rose Rockstar for den digge blur effekten når man kjører fort. Kansje det eneste som gjør at jeg gidder å fortsette med missionen. Det virker som at den ikke er storyline, så kansje jeg bare kan overse den?
Sovietpig Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 vis du spiller på playstation så ta den ene analog tingen litt fram, ikke helt fram men bare litt, da går det fortere
mr. Bjerre Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Tror at det øker akselerasjonen når du steiler
Mads-b Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 ARGH! Tror ikke det hjalp med steilingen... Skal det egentlig være så vanskelig? Hvor mange forsøk trengte dere? Spiller på PC. TRor dere mer bike skill hjelper? Den er cirka halvveis nå..
Sovietpig Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 ARGH! Tror ikke det hjalp med steilingen... Skal det egentlig være så vanskelig? Hvor mange forsøk trengte dere? Spiller på PC. TRor dere mer bike skill hjelper? Den er cirka halvveis nå.. "steil" framover
Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Trykk flere ganger på «pil fremover» samtidig som du kjører.
Mads-b Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 OI! Dæ... Stilig! Det gikk jo som et olja lyn når jeg trykket opp som en gal! Da kom vi ombord på første forsøk. Takk!
invalid_user Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Det er ikke så vanskelig som du tror, kanskje du ikke holder knappen inn hardt nok? Brukte vel 2-3 ganger på det oppdraget.
Hr. Jenssen Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hvor mange forsøk trengte dere? Omtrent èt forsøk. Du kjører ingen mods? Noen "real-speed" mods eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå