Gå til innhold

GTA: SA Stowaway Hvordan rekke flyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nå kjørt den motorsykkelen et utall ganger, men flyet stikker av før jeg kommer til det. Har jeg utelatt noe? Det virker som at jeg kjører fortere når jeg er bak flyet. Noen som kan presentere en ideell kjørerute? Triks for å booste motorsykkelen? Det har gått noen timer nå på å nå flyet :thumbdown:

EDIT: Oi! eget SA forum.. Da kan moderator få lov til å flytte den..

Endret av MBaardsgaard
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er at det virker som at moppsen ikke går fort nok. Når flyet tar av er det godt og vel 20 m bort til rampen.

Jeg holder inn gassen før den starter, svinger minimalt, blir ikke truffet av våpen, jeg klarer ikke å se hva jeg gjør galt.

Jeg må nesten rose Rockstar for den digge blur effekten når man kjører fort. Kansje det eneste som gjør at jeg gidder å fortsette med missionen. Det virker som at den ikke er storyline, så kansje jeg bare kan overse den?

Skrevet

ARGH! Tror ikke det hjalp med steilingen... Skal det egentlig være så vanskelig? Hvor mange forsøk trengte dere? Spiller på PC. TRor dere mer bike skill hjelper? Den er cirka halvveis nå..

Skrevet
ARGH! Tror ikke det hjalp med steilingen... Skal det egentlig være så vanskelig? Hvor mange forsøk trengte dere? Spiller på PC. TRor dere mer bike skill hjelper? Den er cirka halvveis nå..

"steil" framover

Gjest Slettet+891234
Skrevet

Trykk flere ganger på «pil fremover» samtidig som du kjører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...