vvaaga 0 Report post Posted September 16, 2005 Vet ikke heilt om det er en tilsvarende tråd som finnes( har letet), men spør allikevel. En bekjent av meg sa til meg at jeg ikke burde kjøpe den norske versjonen av psp. Jeg burde heller kjøpe en utenlandsk versjon, og helst den kanadiske versjonen(?!). Den kanadiske versjonen hadde visst flere funksjoner enne den europeiske. Blant annet skulle det være en harddisk på den kanadiske som den europeiske ikke har. Er det noen som kan bekrefte at den kanadiske versjonen er bedre og at jeg heller burde kjøpe den? Kan jeg også få svar på om det vil svare seg å kjøpe en kanadisk versjon, i forhold til porto, mulighet til å kjøpe spill i Norge som fungerer på den, o.l. ? Quote Share this post Link to post
Dragon Hunter 3 Report post Posted September 16, 2005 Det finnes en Nord-amerikansk PSP, en japansk, og en europeisk. Eneste forskjellen er at det er forskjellig sone på UMD-filmer. Man kan få kjøpt en memory stick på 1 GB til alle versjonene av PSP. Quote Share this post Link to post
Bromlexl 21 Report post Posted September 16, 2005 fordelen med utenlands psp er at det er en eldre firmware=piratspilling. Koser meg med min gratisversjon av Burnout legends for tidene Quote Share this post Link to post
morningstar665 4 Report post Posted September 16, 2005 Yep. Eneste forskjellen mellom Nord-Amerikanske og Europeiske er firmware versjonen. Det gjør det mulig å spille pirat på de eldre versjonene. Det med harddisk er ikke så sant. Det går jo på hva slags memory stick du kjøper til den. Kjøper du en stor en så får du jo lagret masse. Quote Share this post Link to post
vvaaga 0 Report post Posted September 17, 2005 ok . takk for svaret! ;P Quote Share this post Link to post