Hans Erling Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Det er Jack of Blades det er snakk om ja, tipper jeg klarer å ta ham om jeg hamsterer 100 health posions eller noe. Pil og bue har jeg ikke prøvd siden jeg kostant måtte flytte meg når han skyter magi etter meg. Dessuten kommer det jo konstant monstre. Går det an å komme seg unna når han "skyter" med noe som høres ut som maskingevær? Dette tapper meg seriøst med helse!
medlem-42062 Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Går det an å komme seg unna når han "skyter" med noe som høres ut som maskingevær? Dette tapper meg seriøst med helse! Når maskingeværlyden kommer må du gjemme deg i skyggene bak en av steinene som spretter opp. Jeg tok han ved å løpe til høyre unna monstrene mens jeg fylte han med piler og lightning strikes. Har du master bow som tar 200 i skade trenger du ikke skyte han mer enn ca 10 ganger når han har begynt med "svevinga"
Bear^ Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jack of Blades var skuffende lett IMO. Brukte 1 resurection pot og 10 healt pots totalt. Hadde heller ikke master bow men ebony crossbow da jeg tok han.
Kuroneko Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Heh. Jeg hadde fullt i alt utenom lightning bolt og tre råtne spells til. Tror jeg brukte i alt 5 mana potions på ham. (Om aller først kjøper manashield-magien, og så bue skills, også enflame har du raskt mer xp enn du klarer å bruke opp) (Om du har den manashieldtingen mister du ikke multiplier om du blir truffet, slikt at du får vanvittig mye mer xp enn uten. Kjøpmannen i Heroes Guild selger billige mana potions, i alle fall om du kjøper alle på en gang.) Første gangen jeg spilte (til xbox) hadde jeg ingen bueferdigheter overhodet (karakteren min hadde ikke bue), og heg sleit litt mer. Når jeg oppdaget at det ligger en bue rett utenfor jack blei det litt lettere, men det virker som om gutta har laga spillet slik at det skal være mulig å klare hele greia nesten uansett hvor dårlig du har konfigurert helten din.
Hans Erling Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 (endret) Jeg spiller bare spillet kanskje en gang i uken for jeg blir sittendes så lenge når jeg først spiller det. Derfor har jeg ikke spillt det siden jeg skrev om problemene med Jack of Blades. Jeg har kjøpt den dyreste buen jeg fant i spillet tidligere, men har ikke noe manashield. Går det an å skyte mens man beveger seg? Jack of Blades tryller jo frem noen udyr som er etter deg hele tiden. Om jeg stopper å bevege meg vil vel disse innhente meg så jeg ikke får skutt? Om man må gjemme seg bak steinene for å ikke bli "skutt" så er det kanskje best å holde seg i ytterste ringen hele tiden? Jeg har kun oppgradert Ligthning og fireball spell samt mengden mana jeg har. Grunnen til dette er egentlig ganske flau, men jeg fant ikke ut åssen man skal bruke de andre magiene. Hva som var hurtigtastene liksom. Jeg er egentlig ganske newbie i denne sjangeren spill, spiller ellers spill som BF2 og HL2 Deathmatch (fps). Til dere med kommentarer som Åh det var jo SÅÅÅ lett. Hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med som hjelper meg med mitt utgangspunkt kan du likegjerne la være å poste i denne tråden. Ellers er jeg takknemlig for all hjelp, jeg kjenner ingen personlig som spiller dette spillet eller som har spillt det på x-box derfor har jeg ingen andre å spør. Skal teste bua neste gang jeg er inne. Endret 30. september 2005 av Hans Erling
Bear^ Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Taktikken jeg brukte var å først "target" han med space. Så sirkulerte jeg rundt mens jeg fyrte av bua mi. Når han kalte frem minions, brukte jeg master sverde og multi attack magic til å knuse de lett som bare det. Så tilbake til Jack. Tok han på 3 runder, og hadde ikke ghost arrows da. Du kan skyte mens du beveger deg vis du har target på, defult er space. Det du gjør med magi er at du går inn på skills og magic, så ser du en liste på høyre hand med all magien du kan sette sammen. Dreg ikoner fra magi lista di til den lista. I spillet holder du nede venstre shift og bruke mushjulet til å bla mellom magiene på treet du satte opp.
Jakartabebopp Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Nei, nei, nei. You're all wrong. taktikken er å ha fullt i multiarrow, multistrike og time slow. Personlig syntes jeg faktisk Maze var langt vanskligere enn Jack of Blades, og han var ikke særlig vrien. Endret 1. oktober 2005 av rasgar
Bear^ Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Maze var dritlett. Multistrike og master greatsword (samt nesten full på strength skill) og Maze er kjøttkake Hm, synd egentlig at jeg spillet gjennom som god, ellers har jeg kommet til å tatt fatt og fått Bow of Skorm før jeg tok Jack. Tror jeg skal knerte Drage Jack en gang til, med sword of solus og bow of skorm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå