Zapking 0 Report post Posted September 15, 2005 Jeg har problemer med å få trainer til å virke i alle spill... Ta feks The Sims 2... Jeg trykker det som står jeg skal trykke, men det skjer ingen ting... Er det noe jeg må gjøre først? Quote Share this post Link to post
M-J 32 Report post Posted September 15, 2005 hmm. åpne traineren , trykke "kjør spillet" eller hva det står på traineren! Quote Share this post Link to post
Zapking 0 Report post Posted September 15, 2005 Ja, jeg har gjort alt det der.. Er det noen som vet om en bra trainer til The Sims 2 som virker ? Quote Share this post Link to post
termi.- 0 Report post Posted September 15, 2005 er vel bare å legge trainern i mappen til spillet å så åpne trainer og så fyre opp spillet, hvis det er egen run game option inne i trainer så MÅ du legge fila i samme mappe....har måtte gjort det i alle spill jeg har brukt trianer til.. men igjen er det en del trainere som du kan åpne fra hvor som helst Quote Share this post Link to post
KristianF 6 Report post Posted September 15, 2005 info om hvordan du bruker traineren står som oftest i *.nfo fila. Quote Share this post Link to post
Zapking 0 Report post Posted September 16, 2005 Jeg fant en som virker nå. Da oppstod det et luksusproblem. Spillet går hakkete når jeg benytter meg av traineren. Quote Share this post Link to post