Gå til innhold

Mulig hacker problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pratet i guilden min for noen minutter siden og hadde en argumentasjon med en annen fyr da plutselig "Du er så jævlig homo" opp i guild chatten og tydeligvis er det noe jeg har sagt. :dontgetit: Er dette noe jeg bør ta opp med en GM eller gir han/hun faen?

Mvh Petter

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg pratet i guilden min for noen minutter siden og hadde en argumentasjon med en annen fyr da plutselig "Du er så jævlig homo" opp i guild chatten og tydeligvis er det noe jeg har sagt. :dontgetit: Er dette noe jeg bør ta opp med en GM eller gir han/hun faen?

Mvh Petter

Haha, er så irriterende med sånne folk :) Vet ikek helt hvordan man gjør det, men du kanvvære trygg på at det var han karen over deg som sa det, bare å trykke på navnet så ser du at det ikke kommer opp noe players.. :)

Skrevet

Man gjør slik:

(space)(space)(space)(space)(space)(space)(space)(space)(Offerets nick)+says: Du er så jævlig homo

Om du skjønner tegninga! GÅr ned til neste setning og later som man er en annen

Skrevet
Man gjør slik:

(space)(space)(space)(space)(space)(space)(space)(space)(Offerets nick)+says: Du er så jævlig homo

Om du skjønner tegninga! GÅr ned til neste setning og later som man er en annen

Men folk har jo forskjellig lengde på chatten, så er ikke alltid det funker like bra nei ;)

Skrevet
/n tror jeg, men du kan ikke skrive det i chatten fordi da disconnecter du. Men du kan bruke /script (etellerannet) sikkert. Har ikke prøvd.

Følte bare at jeg måtte si det, det er ikke "/n" ,men "\n" som gjr at du discer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...