BigJackW Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 (endret) Har et progmlem med å koble på MSN Messenger 7.5 I går kveld lot jeg maskina stå på fordi jeg holdt på å laste ned noe. Da var jeg logget på MSN Messenger 7.5. Men når jeg kom opp i mårest var jeg ikke på logget. Siden har jeg ikke greid å logge på Hvet noen hva problemet er: Får feilmelding: 80048820 MSN Edit: Når jeg feilsøker så får jeg "ok" på alle punkter. Endret 15. september 2005 av BigJackW
BigJackW Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Problemet er løst, logga bare inn med en annen konto, så min. Så ordnet det seg.
random_wannabe Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Å, er så drittlei Msn Messenger 7.5 allerede. Har brukt det siden betaen kom ut, og har heldigvis ikke fått mer enn en feilmelding. Men i det siste har det jo poppa ut masse sånn feil med Msn Messenger 7.5, hva skjer hos Microsoft?
BigJackW Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Å, er så drittlei Msn Messenger 7.5 allerede. Har brukt det siden betaen kom ut, og har heldigvis ikke fått mer enn en feilmelding. Men i det siste har det jo poppa ut masse sånn feil med Msn Messenger 7.5, hva skjer hos Microsoft? Det er den første feilmeldinga som har kommet til meg på MSN Messenger 75. (ikke beta)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå