Owners Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg har fått nytt skjermkort (Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR AGP, Tv-Out, DVI) men da jeg skulle sette inn strømkontakten så begynte det å pipe fra maskinen et kort øyeblikk.Når jeg starter maskinen så piper det noe jævlig.Hva skjer?
efikkan Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Kan du si litt om maskina? Hvilken psu? Er alt riktig tilkoblet?
Owners Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Kan du si litt om maskina? Hvilken psu? Er alt riktig tilkoblet? Har en 250 W PSU og det er en Dell dimension 8250.Jeg mener det er riktig koblet hvis det da ikke skal være en spesiell leding fra kortet til hovedkortet.
Jarmo Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 ... da jeg skulle sette inn strømkontakten så begynte det å pipe fra maskinen et kort øyeblikk.Når jeg starter maskinen så piper det noe jævlig.Hva skjer? Setter du inn strømkabelen når maskinen står på ?
efikkan Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Kan du si litt om maskina? Hvilken psu? Er alt riktig tilkoblet? Har en 250 W PSU og det er en Dell dimension 8250.Jeg mener det er riktig koblet hvis det da ikke skal være en spesiell leding fra kortet til hovedkortet. 250W er alt for lite. Du trenger minst 400W.
Owners Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 ... da jeg skulle sette inn strømkontakten så begynte det å pipe fra maskinen et kort øyeblikk.Når jeg starter maskinen så piper det noe jævlig.Hva skjer? Setter du inn strømkabelen når maskinen står på ? Nei.
Owners Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Kan du si litt om maskina? Hvilken psu? Er alt riktig tilkoblet? Har en 250 W PSU og det er en Dell dimension 8250.Jeg mener det er riktig koblet hvis det da ikke skal være en spesiell leding fra kortet til hovedkortet. 250W er alt for lite. Du trenger minst 400W. Ok....fryktet at det hadde noe med statisk elektrisitet.
Jarmo Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) ... da jeg skulle sette inn strømkontakten så begynte det å pipe fra maskinen et kort øyeblikk.Når jeg starter maskinen så piper det noe jævlig.Hva skjer? Setter du inn strømkabelen når maskinen står på ? Nei. Ok Er du helt sikker på at kortet sitter godt inn i AGP-porten ? PSUèn er nok for liten ja... Endret 14. september 2005 av jarmo
Owners Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 ... da jeg skulle sette inn strømkontakten så begynte det å pipe fra maskinen et kort øyeblikk.Når jeg starter maskinen så piper det noe jævlig.Hva skjer? Setter du inn strømkabelen når maskinen står på ? Nei. Ok Er du helt sikker på at kortet sitter godt inn i AGP-porten ? PSUèn er nok for liten ja... Jeg mener jeg har gjort det riktig men kan jo prøve igjen,men det er nok strømforsyningen da.Takk til dere begge for svarene :!:
Owners Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 ... da jeg skulle sette inn strømkontakten så begynte det å pipe fra maskinen et kort øyeblikk.Når jeg starter maskinen så piper det noe jævlig.Hva skjer? Setter du inn strømkabelen når maskinen står på ? Nei. Ok Er du helt sikker på at kortet sitter godt inn i AGP-porten ? PSUèn er nok for liten ja... Nå har jeg satt strøm rett på kortet og nå fungerte det men nå får jeg strekete bilde under spill og temperaturnivået er på 112.Det er vel ingen god nyhet?
Owners Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Nå har jeg hatt kontakt med komplett support og forklart disse tingene og jeg har fått beskjed om å returnere kortet gjennom garantien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå