Gå til innhold

bare et lite spm angående Creative Zen Sleek!


Anbefalte innlegg

Lurer bare på hvor lang tid det "normalt" tar for å overføre ca 899sanger fra stasjonær til spilleren! Det faktum at jeg har usb 1.0 gjør ikke saken bedre.. :!: opplever at det tar 30min... er dette veeelig unormalt?

Spilleren blir også litt varm når den ligger til lading og mottar musikk.. burde jeg være på vakt slik at den ikke blir for varm? (det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar:P)

 

har lest litt på Creative Zen Sleek innleggene, og lurte på om det faktisk ER mulig og få støv bak displayet.. hvis det er mulig, hvordan fjerner man det?

 

takker for all fremtidig hjelp! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer bare på hvor lang tid det "normalt" tar for å overføre ca 899sanger fra stasjonær til spilleren! Det faktum at jeg har usb 1.0 gjør ikke saken bedre.. :!: opplever at det tar 30min... er dette veeelig unormalt?

Spilleren blir også litt varm når den ligger til lading og mottar musikk.. burde jeg være på vakt slik at den ikke blir for varm? (det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar:P)

 

har lest litt på Creative Zen Sleek innleggene, og lurte på om det faktisk ER mulig og få støv bak displayet.. hvis det er mulig, hvordan fjerner man det?

 

takker for all fremtidig hjelp! :p

Normalt at det tar så lang tid da.

Siden det tar tid så er det også normalt at spiller blir varmt da harddisk hodet spinner hele tiden.

 

Angående støv så har jeg ikke det problemet da jeg har satt plastdekke på display.

Lenke til kommentar

 

Angående støv så har jeg ikke det problemet da jeg har satt plastdekke på display.

Den plasten som "følger med" ? eller har du kjøpt noe utenom?

Kjøpt utenom i en bokforretning. Sånn som brukes på skolebøker så de skal holde leeeeeeeeeeenge. Vanlig gjennomsiktig plastisk. En rull holder lenge og passer bra på spiller. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...