Jump to content
Sign in to follow this  
Batair

Hvor finner du dine spill?

Recommended Posts

Jeg skaffet meg en N90 her om dagen, og ble litt skuffa over at det eneste som var av spill på den var Snake Ex..samme jeg hadde på 7650 min, og så var det et kort spill kalt "Card deck"

Jeg har sett rundt på disse mobilsidene, men de fleste spillene der virker veldig elementære. Er det noen spesifikk side hvor man kan finne litt mer krevende spill. Gjerne en produsent eller noe slikt.

Om du går inn på "spillnedlastninger" på telefonen burde bokmerket "nokia.com" komme opp. Derfra kan du laste ned Space Impact 2, som er et langt og litt krevende spill :)

Du kan også laste ned Snake 2, Mountain Bike og et til

PS: Har N90 nok batteri til dugbar spilling? :p

Denne står øverst på lista til ny mobil, så hadde vært fint å vite

Dugbar var et fint ord! Det skal jeg aldri bruke! :p

At batteriet ikke er bra, betyr ikke at du kan ha telefonen åpen i fem minutter før alt skrur seg av. Å spille litt er ikkeno problem, men det er ingen NGage

Edited by Holtemann

Mitt batteri varer over en dag med aktiv klikking dagen lang hehe.

Prøvde det du sa om nedlastning. men får bare beskjed om at det ikke er noe tilgjengelig ennå.

Har inghen symbian telefon selv. Men ;)her kan du kjøpe en masse spill til en billig penge. Bare søk etter V-rally2, Cobra og lock`n load. De spilla er bare helt rå.

Edited by simerix