Pålarn Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hei.. Har akkurat kjøpt meg *Dette* kabinettet og trenger hjelp med å koble opp. I fronten, så er det 2x usb utganger, 1x lydutgang og 1x lydinngang, og det var bare å koble disse på hovedkortet elns. men hvor? Disse mangler jeg å koble på:"Ear R", "Ear R", "Ear L", "Ear L", "VCB USB 2- USB2+ GND", "GND", "MIC VCD", "MIC DATA", "GND" Hvor skal jeg koble alle disse, så alt funker? Hovedkortet er: ABIT KD7 Takker for alle svar som kommer! Hilsen Pål Martin
Admin'c Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 lest litt i manualen? usbpluggene henger vel sammen håper jeg? da er det bare å putte de riktig sted (anvist i manualen) I manualen finner du også ut hvordan pinnene skal stå for lyddelen om hovedkortet støtter slikt med pinner (er ikke alle som gjør det) http://www.abit-usa.com/products/mb/manual...ries=1&model=18
Pålarn Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 ok.. Kjøpte det av en kamerat, så skal høre med manualen seinere:) Takker for svar
Pålarn Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 yess.. Takker for den! Skal prøve å koble opp imorra, så får vi se:)
Jarmo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 linket til manualen i pdf format Fint gjort av deg og "minne om" saken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå