carl-kr. Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 hei! har bestandig lurt litt på hvilke innstillinger på skjermkortet som er best å bruke for å få best ytelse i spillene?samtidig som det ser bra ut. da tenker jeg på instillingene i "performance" setup på skjermkortet. jeg har det stående på ytelse og resten på controlled.... hvor stor er forskjellen fra high performace til high quality osv..? hvordan bruker dere å ha det?
Gibblay Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg har det på high quality ,da det ser så mye bedre ut. Forøvrig mistenker jeg en del høye 3d marks for å være tatt på high performance.Så lenge fps er bra, så er det vel ingen vits å gå ned på bildekvaliteten.Jeg har relativt stor skjerm(19 lcd)så det er mulig det vises ekstra godt.
carl-kr. Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 jeg har en bærbar dell I6000 som jeg spiller litt på...samt den stasjonære maskinen i signaturen.
Gibblay Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 jeg har en bærbar dell I6000 som jeg spiller litt på...samt den stasjonære maskinen i signaturen. Det er meningsløst av deg å kjøre på high performance. Du burde kjøre high quality + mengder med AA og AF. Du har jo ei glimrende maskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå