Gå til innhold

Connetion problem i bf2


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har akkurat fått BF2, og har prøvd å spilt det litt. Det er jo så å si umulig. Hvert minutt så kommer det opp connetion problem. Så må jeg vente ett minutt eller to, før jeg kan spille litt. Da "klikker" det igjen. Det nytter jo ikke å spille! (første gang jeg prøver online-spilling, så vet jo egentlig ingenting...) Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har akkurat fått BF2, og har prøvd å spilt det litt. Det er jo så å si umulig. Hvert minutt så kommer det opp connetion problem. Så må jeg vente ett minutt eller to, før jeg kan spille litt. Da "klikker" det igjen. Det nytter jo ikke å spille! (første gang jeg prøver online-spilling, så vet jo egentlig ingenting...) Noen som har noen tips?

tja....kanskje du kan si hva slags internettlinje du har :roll: hadde hjulpet mye

Lenke til kommentar
Neida - det er en stor overdrivelse at det har med trådløst nett å gjøre. Jeg spiller selv BF2 over trådløst (11g), og det er helt uten noen problematikk av noen art.

Men hvis det ikke er det tråløse nettverket, hva kan det være da? Har innstallert den nyeste patchen (1.02) og alt ser egentlig bra ut. Velger serverene med minst ping (har hørt at det er smart). Kan det nytte å installere Bf2 igjen? Er jo ganske kjip... :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor mye minne har du f.eks.?

1 Gig. Så tror ikke det er det. Er vel sikkert det tråløse nettverket, da. Hvor mye sånn ca pleier det å pinge på serverene?

2 gig er anbefalt

2 gb?`er det så mange som har det enda da? normalen er vel 1gb?

 

jaja,kan godt hende du har rett

 

*edit: på coveret til BF2 står det 512 mb da,så hvis man egentlig trenger 2 gb så syns jeg det er merkelig at EA sier 512 mb. Ja,jeg veit det er minimumskravet,men det burde da funke med 1gb,det er det jeg bruker,og det funker normalt helt fint.

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar

Nå funker alt fint ;) . Var ikke minne. (Jeg har forresten ikke 3com-nettverk...Vet ikke helt hva det er) Etter å ha forska litt, så fant jeg ut at kunneprøve å oppdaterte driveren til wlan kortet. I tillegg la jeg inn nyeste patch til punkbuster. (og installerte bf2 på nytt. Etter det har jeg spilt i ett par timer uten problemer! Vet ikke helt om det var driveren til wlan eller patchen til punkbuster som gjorde det...Men, det funka ihvertfall kjempebra! Anbefales å prøve det for dem som ikke har prøvd og har problemer...

Takker forresten for mange svar og innspill :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte da.....jeg har trådløst nettverk med 3Com - og det funker helt fett.........tror han skal spandere på seg 2 GB ram jeg så tror jeg ting ser annerledes ut etterpå.

nå må du slutte å tulle,ikke vær så naiv å tro at siden trådløst internett funker fint hos deg,så er det sånn hos alle andre.

 

Ikke alle kan bare gå ut å kjøpe seg 2 gb ram.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...