Gå til innhold

Fallout.. er det slutt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FallOut 3 er under utvikling. Franchaisen ble kjøppt opp av gutta bak Morrowind, så vi får se! Gleder meg som en unge til jul. (Gjort siden jeg runna 2`ern første gang.) Men vet ikke helt... Dersom det blir !. person er jeg litt skeptisk..

Yes! Den nyheten reddet dagen min. Elsker fallout-spillene, og har rundet eneren og toeren gud hvet hvor mange ganger.

 

Håper 3'ern blir bra, og kommer ut om ikke så altfor lenge. :thumbup:

Lenke til kommentar

Da bethesda startet utviklingen/kjøpte retighetene kom det en vag og foreløpig utgivelses dato, som var i September i år.

 

Tviler for at den blir holdt, men d kan kanskje tyde på at den ikke er så langt unna.

 

For min del så håper jeg de tar seg så lang tid de trenger, for det vet jeg Black Isle ville gjort! :)

Lenke til kommentar
Håper Fallout 3 blir bra da!

Jeg elsket Fallout 2 og det står fortsatt som et av de beste spillene jeg har spillt.

Tactics derimot var en stor skuffelse. Det var mye mindre frihet. Og det var jo ikke halvparten så langt som 2'eren.

Helt enig med den friheten... mn det er jo litt kult at du stiger i ranks å sånn da...

Mn eg likte også bedre dei forrige..Mn synes eneren va kulest.... Likte så godt det me water chipen dr...

Lenke til kommentar
FallOut 3 er under utvikling. Franchaisen ble kjøppt opp av gutta bak Morrowind, så vi får se! Gleder meg som en unge til jul. (Gjort siden jeg runna 2`ern første gang.) Men vet ikke helt... Dersom det blir !. person er jeg litt skeptisk..

Fallout 3

 

Ser ut som om det har vært urovekkende lite aktivitet her.

 

Håper de får ut fingeren og lager et spill ala Fallout 1 og 2.

Tactics var for meg som å bli sparket hardt i ballene av min mor. –Særdeles uventet, fryktelig vondt og veldig sårende.

Lenke til kommentar

Da skal du være gla du lot være å spille FallOut B.o.S Fy f**n til for**na møl.... Gråt mine stolte tårer når jeg så hva de hadde gjort med mitt elskede Fallout univers.

 

Forrøverig gått gjennom begge 3-4 ggr ;) Og til dere som likte det: Prøv Arcanum! Sammue utviklere, litt det samme, men VELDIG anderledes. (Fra alt annet kan jeg vell egentlig si ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...