Gå til innhold

et bitte lite WOW spm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mutern har ikke no på sitt... men har jo VISA electron selv.. men funket ikek å registrere, står ikek no cardnr på bank korte.. men får kanskje bare regge 10 dayspass til jeg får kjøpt meg game card.. bare siden kommer opp igjen

Endret av djrabbit88
Skrevet

du som hadde registrert med VISA Electron.. hvor er Card number på det ? må vist ha det for å registrere står bare dette på mitt:

Gyldig t.o.m. xx/xx

Fødselsenr. xxxxxx xxxxx

Kontonr. xxxx xx xxxxx

kontrollnr. XXXX xxx

noen som vet ?

Skrevet

uff så mye styr bare for å få den mnd gratis, eller 10 days pass til å funke... får ringe kameraten min i morgen å låne master card av han =P gidder ikke alt det tullet her...

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...