Bombay 0 Report post Posted September 12, 2005 Hei Et tradisjonelt bilde , men synes det blir litt tøft. Quote Share this post Link to post
Mattlakk 12 Report post Posted September 12, 2005 Hvordan lager man sånne bilder? kjempefint! Quote Share this post Link to post
VegardStr 16 Report post Posted September 12, 2005 (edited) Sinnsykt flott bilde Hvor lang lukketid brukte du? Edited September 12, 2005 by vegis Quote Share this post Link to post
Bombay 0 Report post Posted September 12, 2005 Hei Fint at du likte det. Brukte stativ , 30 sek lukker og liten blender. Tok bildet lavt for å få mere trøkk over det - men det er jo en smaksak selvfølgelig. Synes også det er fint om veien svinger litt. Håpet på at det skulle komme et vogntog forbi med mye lys , men... Viktig å trykke før bilen passerer deg. Quote Share this post Link to post
ovrebekk 425 Report post Posted September 12, 2005 Tøft bilde. Personlig tror jeg det hadde blitt litt mer interessant om du hadde åpnet blenderen litt slik at du så litt av landskapet bak. Quote Share this post Link to post
Tjodleik 0 Report post Posted September 13, 2005 Jeg likte bildet ditt veldig godt! Moro å se et slikt bilde uten de klassiske rette lys-stripene! Quote Share this post Link to post
Bombay 0 Report post Posted September 13, 2005 Hei Brukte blender 10. Dette for å prøve å få dybdeskarphet , morro å få kirke og hus så skarpt som mulig - om jeg klarte det er et annet spørsmål. Var lyset fra bilen jeg ville ha frem - ikke landskap. Takk for bra tilbakemeldinger Quote Share this post Link to post
Admin'c 5 Report post Posted September 13, 2005 hvis du skulle hatt med bakgrunnen kunne du jo tatt ett bilde til uten bilen og photoshoppet lysene oppå det (bare ett forslag til en utfordring ) Quote Share this post Link to post