Acurus Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Har akrobat fått pc'en igang igjen etter en stor crash, men når jeg skal spille wow kommer jeg inn i et minutt før jeg blir disconecta. Har prøvd: av/på firewall ny install med/uten UI modifikasjoner maskina virker stabil ellers, har kjørt 3dmark 03/05 uten problemer. HL2 og CS funker og fint. Men wow er det eneste jeg har interesse av og spille så problemet er veldig sårt.. ( Det virker som et nettverks problem, da mange av de andre spillerne springer rundt uten navn og klær før jeg blir kicka ut) Noen som har opplevd eller hørt om noe lignende som kan komme med noen tips? Endret 11. september 2005 av kule-ku
Acurus Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Har fått til problemet nå. Og liker at andre skriver hva som gjorde susen så da gjør jeg og det. Henta fra Wow-europe.com forumet. skrevet av techsuport blizzard. To access your Network configuration settings: Go to Start and choose Control Panel If in Category view, please click on Network and Internet Connections Open Network Connections Right click on your network adapter used to connect to the internet and go to Properties Click on Configure and go to the Advanced tab Different network cards have different options on this screen: Disable any option labeled Checksum Offload (RX and TX) or Hardware Checksumming Set the option called Connection Type, Speed and Duplex Settings or Media Type to Force 100 Full Duplex (the exact wording of this option may vary) Note: You may need to select Force 10 Full Duplex for an older network. Set the Optimize for option to Throughput Click OK Note: This may cause your Connection to disconnect temporarily: Restarting the computer will usually resolve this. If you are still disconnected, readjust the Connection Type settings.
csboy Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Tror det har noe med blizzard og gjøre... Skjer med meg også nå. Har vært slik i ca 5 dager.
StarGazer Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg reaktiverte nettop kontoen min, og har spillt i 25 min. Dvs stått og hengt i if, for jeg blir disconnecta hvert 5 min. Kan stille klokken etter det nesten! Akkurat som jeg bor i kina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå