Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil i farger


Anbefalte innlegg

Når jeg skal se web tv så får jeg ikke alle fargene i det jeg skal se frem, filmsnutter jeg har filmet selv vises helt fint, men når jeg går på web tv så vil ikke programmene vises ordentlig. Hvordan kan det ha seg at det er kun web dette gjelder? Og hva kan feilen være? Har oppdatert drivere til skjermkortet, det hjalp ikke....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket program bruker du til å se på web-tv?

Nyere Windows Media spillere kan ha en feil i seg som gjør at farger blir forvridd.

Jeg har selv hatt slike problemer. Jeg fikset det ved å avinstallere den versjonen av Windows Media Player jeg hadde og installerte en versjon tidligere. Da funket alt fint.

 

Selv om jeg skulle ønske at man ikke MÅTTE bruke WMP. En av de grunnene til at jeg misliker Microsoft STERKT, men det er ikke min plass og begynne den diskusjonen her nå.

Prøv det jeg skrev over, hvis ikke det funker så får du høre med de andre i forumet.

Lenke til kommentar
Hvilket program bruker du til å se på web-tv?

Nyere Windows Media spillere kan ha en feil i seg som gjør at farger blir forvridd.

Jeg har selv hatt slike problemer. Jeg fikset det ved å avinstallere den versjonen av Windows Media Player jeg hadde og installerte en versjon tidligere. Da funket alt fint.

 

Selv om jeg skulle ønske at man ikke MÅTTE bruke WMP. En av de grunnene til at jeg misliker Microsoft STERKT, men det er ikke min plass og begynne den diskusjonen her nå.

Prøv det jeg skrev over, hvis ikke det funker så får du høre med de andre i forumet.

Skal teste med å avinstallere WMP :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...