Kurt P Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Heisann... Nå begynner jeg å bli lettere irritert på Yuris Revenge og tilsynelatende min egen maskin. Jeg har prøvd både en nedlastet og den orginale versjonen av Yuris Revenge, men til alles forskrekkelse så forekommer akkurat det samme problemet på begge versjonene. Installasjonene går klokkerent, men når jeg skal starte spillet etter installasjon henger den seg og jeg får opp en feilmelding relativt raskt etter oppstart av spillet. Jeg kan vel også nevne at det fungerer hos broren min.. (med samme installasjon(er) ) Slenger med et screen av feilmeldingen : Hadde satt pris på litt hjelp Btw : prøvde netopp en til nedlastet versjon .. AKkurat det samme problemet som de 2 forrige ... Mvh Fortvilet Kurt P Endret 11. september 2005 av Kurt P
dapre Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Kanskje greit å forklare hvordan du løste problemet for fremtidige søkere etter løsning på samme problem ??
Kurt P Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 hehe.. ja det kan jeg jo.. Enktelt og greit, så er det kompitabiliteten som er problemet, sett den til win 95/98 så burde det fungere. Hvis ikke det fungerer, reinstall og patch til nyeste, for så deretter å ordne kompitabiliteten på snarveien/exe.fila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå