Potetfar Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 For å ta det fra starten, så har jeg en elendig switch, som ikke takler trafikk fra alle verdens programmer samtidig, f.eks. Opera og mIRC. Da begynte jeg isteden å venne meg til Operas innebygde IRC-klient, men problemet nå er at jeg har ekstremt mange tabs og mister oversikten alt for fort og må ofte finne noe å lukke bare for å i det hele tatt se teksten på tabsa. Så tenkte jeg, at det må vel finnes en måte å kunne plassere tabsa i høyden (i tillegg til lengden, såklart). Er dette mulig? Bare si ifra hvis du ikke skjønner hva jeg mener, er sikkert litt dårlig forklart her.
pekle Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Om du meiner tabs på fleire rader så er nok svaret nei. Men om du har ekstremt mange tabs kan det vere ein ide å sette plassering venstre eller høgre på pagebar (istaden for topp). Om du fyller meir enn ei kolonne vil det bli oppretta ei ny. Eg brukar det oppsettet på 1280x1024 - funkar utmerkt. Høgreklikk pagebar ->customize ->placement ->right
Potetfar Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Oioi, jeg fant det ut, det funker likevel! Hadde ikke greid det uten ditt tips om Customize-saken, men det var bare å gå på wrapping > Wrap to multiple lines.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå