Gå til innhold

verkstedet herpet telefonen min - råd?


nikorai

Anbefalte innlegg

ringte et par timer etter at mailen var sendt. spurte om å få snakke med alexander (han som reparerte). når'n til slutt kom på telefonen, sa jeg: "jeg vet ikke om du har lest det allerede, men nå har jeg sendt svar på mailen din. jeg har også dratt inn forbruker....." han avbrøt meg og sa "jajaja, jeg har lest alt det der".

 

Det han hadde å si da, er at de vurderer saken. IOM at han ikke har noen administrativ stilling på stedet (alexander), kunne han ikke ta avgjørelsen alene. Det er greit nok. Mener det vitner om at de faktisk vurderer å gi seg. Jeg liker ihvertfall å tro de vurderer det.

 

Har ikke mottatt noen form for tilbakemelding enda, men jeg er allerede dritt lei av å vente på at telefonen min skal virke. I mellomtiden må jeg bruke en NOKIA (GRØSS) 2600. Dere kan selv tenke dere en telefon med like mange funksjoner som en 3210, men med fargeskjerm.

 

Jeg vet ærlig talt ikke hvor lenge jeg skal vente på svar før jeg kan ta saken videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, når de på tar seg en liten rep og lager større feil må de jo ta ansvar fordi om ikke modellen er kjøpt i Norge + de kan jo ikke avmagnetisere hele mobilen :eek: Jeg prøvde det engang på jobb med et avmagnetiserings apparat, utfallet ble samme som her ingen dekning:(

 

Så i ettertid har jeg tatt ut ting som skal testes på avmagnetiseres.

 

Synes jeg er svært rart at ikke Teleservice har gjort det og ta ut skjerm med kabel for avmagnetisering (var han under opplæring? :p )

 

:hmm:

har du altså erfaring med lignende reparasjoner? sjeft. kan jeg bruke deg litt, og si at jeg har vært i kontakt med andre reparatører som mener <det du mener>?

 

om du hadde giddi, hadde jeg satt pris på om du sendte meg en mail med dine synspunkter på hvordan den ble, og hvordan den SKULLE BLITT reparert.

nikolay DOT hongslo AT gmail DOT com

Lenke til kommentar
Herregud, når de på tar seg en liten rep og lager større feil må de jo ta ansvar fordi om ikke modellen er kjøpt i Norge + de kan jo ikke avmagnetisere hele mobilen  :eek:  Jeg prøvde det engang på jobb med et avmagnetiserings  apparat, utfallet ble samme som her ingen dekning:( 

 

Så i ettertid har jeg tatt ut ting som skal testes på avmagnetiseres.

 

Synes jeg er svært rart at ikke Teleservice har gjort det og ta ut skjerm med kabel for avmagnetisering  (var han under opplæring?  :p  )

 

  :hmm:

har du altså erfaring med lignende reparasjoner? sjeft. kan jeg bruke deg litt, og si at jeg har vært i kontakt med andre reparatører som mener <det du mener>?

 

om du hadde giddi, hadde jeg satt pris på om du sendte meg en mail med dine synspunkter på hvordan den ble, og hvordan den SKULLE BLITT reparert.

nikolay DOT hongslo AT gmail DOT com

Har dårlig erfaring med avmagnetisering av hele mobiler ja.

Men min erfaring er ikke noe å slå i bordet med 4 år som hobby repratør :p

 

 

Men du kan jo bare spørre dem om avmagnetisering av hele mobiler uten å skru den opp er vanlig prosedyre, evt spør et annet Teleservice verksted.

Endret av EXIDE
Lenke til kommentar

ringte de nå:

 

"kan jeg få snakke med sjefen der?"

"øøøh. han sitter i et møte."

"kan jeg snakke med alexander da?"

"øøøh. vent litt."

*mumle*

"nei, han er borte."

"kan du si til sjefen din at han skal ringe meg så snart møtet er over?"

"skal sende han en mail, jeg"

navn og telefonnummer blir oppgitt

"hva gjelder det?"

"skriv V800 på den, du. han skjønner hva det gjelder"

"mer spesifikt?"

"greit... skriv V800, Ødelagt, Mulig forbrukerrådssak"

"ok. da er det sendt"

 

hvorfor i all verden gidde å sende mail når 'sentralbordet' er rommet ved siden av kontoret til sjefen?

 

skal vedde på at han ringer så snart jeg klarer å komme meg inn i klasserommet til time i dag.

om han ringer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ringte de nå:

 

"kan jeg få snakke med sjefen der?"

"øøøh. han sitter i et møte."

"kan jeg snakke med alexander da?"

"øøøh. vent litt."

*mumle*

"nei, han er borte."

"kan du si til sjefen din at han skal ringe meg så snart møtet er over?"

"skal sende han en mail, jeg"

navn og telefonnummer blir oppgitt

"hva gjelder det?"

"skriv V800 på den, du. han skjønner hva det gjelder"

"mer spesifikt?"

"greit... skriv V800, Ødelagt, Mulig forbrukerrådssak"

"ok. da er det sendt"

 

hvorfor i all verden gidde å sende mail når 'sentralbordet' er rommet ved siden av kontoret til sjefen?

 

skal vedde på at han ringer så snart jeg klarer å komme meg inn i klasserommet til time i dag.

om han ringer i det hele tatt.

Hvordan gikk dette ?

Ikke gi deg (det hadde jeg aldri i verden gjort) stå på :)

Lenke til kommentar

Når vi først snakker om Mobilfikeren rett ved oslo city, så har jeg en litt dårlig erfaring derifra da jeg skulle skifte deksel på min nokia klapp telefon. Jeg spurte før jeg leverete den inn om det var 100% sikkert at det gikk an å skifte det; Ja sa dem! Hvor mye det ville koste? mellom 5- 800 Kr sa dem. Så spurte jeg om hvor lang tid det ville ta. 3-4 dager sa dem. Etter 1 - 1/2 uke ringte jeg hen, og da var moblen sendt til et annet verksted for de klarte ikke bytte deksel på mobilfikseren. Så ventet jeg i nesten 2 uker til uten å høre noe, og da ringte jeg seff ned igjen. da sa dem at de heller ikke kunne klare å fikse det. Da sa jeg at jeg ville ha mobilen tilbake igjen. "greit, kom ned her om 2 dager så får du den" kom ned 2 dager senere, men da ble jeg bedt om å komme ned 1 uker senere. når jeg kom 1 uke senenre ned dit, så ville de ha 425 Kr for at jeg skulle få mobilen ut igjen. da sa jeg " dere sa det var sikkert at dere fikk skiftet deksel på den, men når jeg får den alt for forsinket tilake med samme deksel skal jeg da ikke betale en dritt. da sa dem at uansett om den ble fikset eller ikke så hadde dem et minstebeløp på 425 kr. da sa jeg; tror dere jeg hadde kostet på den 425 kroner for å "skjekke" om man kunne skifte deksel? hadde jo aldri gjort det, men siden dem sa det var sikkert så leverte jeg den inn! jeg nektet å betale og fikk ingen telefon.

Deretter ringte jeg ned mange ganger å sjefen sa vært gang at det måtte drøftes og han skulle ringe tilbake, men han ringte jo aldri.

et halvt år etter jeg hadde tatt den inn der.. dro jeg ned, og så en nyansatt at jeg hadde avtale med sjefen å hente mobilen min, og han hentet den og ga den til meg gratis.,

Så jeg måtte rett og slett lyve til personen bak disken for å få min egen mobil tilbake fra mobilfikeren.

:thumbdown:

Endret av orangeSPV
Lenke til kommentar
Hvordan gikk dette ?

Ikke gi deg (det hadde jeg aldri i verden gjort) stå på :)

det tok rundt en uke, så ringte de og sa at de skulle sende telefonen til sverige for meg. når jeg kom til stedet var det visst ingen (ikke en gang alexander), som kjente til at den skulle til sverige. den ble levert inn igjen på vanlig måte, og nå skal jeg se hva som skjer. om Sony Ericsson Sverige ikke bytter den, sliter verkstedet så sykt.

 

jeg har kjøpt en K750i i mellomtiden (998,- på telebutikken med activetalk). det tenker jeg jeg får tilbake når jeg selger en av telefonene. har forelsket meg litt i K750i, så jeg vet ikke helt hvilken jeg vil beholde.

 

kjip situasjon er det uansett, da jeg har tapt penger på dette uansett. med mindre jeg får 3400,- for den nye V800i'n jeg kanskje får fra SE.

 

Får jeg ikke det, vet jeg om et verksted som kommer til å få en regning på:

 

129,-x12 (evt. prisen det tar å løse meg fra avtalen med netcom for den nye telefonen)

+998,-

...

Lenke til kommentar
Når vi først snakker om Mobilfikeren rett ved oslo city, så har jeg en litt dårlig erfaring derifra da jeg skulle skifte deksel på min nokia klapp telefon. Jeg spurte før jeg leverete den inn om det var 100% sikkert at det gikk an å skifte det; Ja sa dem! Hvor mye det ville koste? mellom 5- 800 Kr sa dem. Så spurte jeg om hvor lang tid det ville ta. 3-4 dager sa dem. Etter 1 - 1/2 uke ringte jeg hen, og da var moblen sendt til et annet verksted for de klarte ikke bytte deksel på mobilfikseren. Så ventet jeg i nesten 2 uker til uten å høre noe, og da ringte jeg seff ned igjen. da sa dem at de heller ikke kunne klare å fikse det. Da sa jeg at jeg ville ha mobilen tilbake igjen. "greit, kom ned her om 2 dager så får du den" kom ned 2 dager senere, men da ble jeg bedt om å komme ned 1 uker senere. når jeg kom 1 uke senenre ned dit, så ville de ha 425 Kr for at jeg skulle få mobilen ut igjen. da sa jeg " dere sa det var sikkert at dere fikk skiftet deksel på den, men når jeg får den alt for forsinket tilake med samme deksel skal jeg da ikke betale en dritt. da sa dem at uansett om den ble fikset eller ikke så hadde dem et minstebeløp på 425 kr. da sa jeg; tror dere jeg hadde kostet på den 425 kroner for å "skjekke" om man kunne skifte deksel? hadde jo aldri gjort det, men siden dem sa det var sikkert så leverte jeg den inn! jeg nektet å betale og fikk ingen telefon.

Deretter ringte jeg ned mange ganger å sjefen sa vært gang at det måtte drøftes og han skulle ringe tilbake, men han ringte jo aldri.

et halvt år etter jeg hadde tatt den inn der.. dro jeg ned, og så en nyansatt at jeg hadde avtale med sjefen å hente mobilen min, og han hentet den og ga den til meg gratis.,

Så jeg måtte rett og slett lyve til personen bak disken for å få min egen mobil tilbake fra mobilfikeren.

:thumbdown:

Ingen Telefoner blir gitt ut gratis enten du lyver eller ei, det står beløp når de slår opp din telefon, Mobilfiksern bruker emrox bluefront.

hvis du har sakt at du har en avtale med sjefen, så hadde den ansatten hentet sjefen, eller bare lest historikk i ordre nummeret.

Ganske strenge rutiner på Mobfiksern, ny ansatt eller ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...