AMR Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Spillet Morrowind vil ikke starte mer (har fungert fint til nå), så jeg lurer på om dette generelt er problemer med XP og Morrowind. Da jeg kjører på AMD Athlon 1.4 (266)sammen med DirectX 8.1 kan det også muligens være denne kombinasjonen. Har hørt at det ikke altid er en like heldig kombinasjon sammen med XP. Grafikk kortet er et Abit GF3 T200. Noen tips??
SofaKingLame Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Litt tynt med info her du. Feilmeldinger??
Squeegie Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Vil ikke starte? Dvs. ingenting skjer? Re-installer spillet/OS. Det bruker å funke.. Mvh. Morten Holje VKII Kontor/Data aka Boqs
Klorin Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Virka før sier du.... har du ikke bytta ut noe hardware siden spillet slutta å virke? I så fall ta vare på savegamene og reinstall spillet.
Ethelion Skrevet 13. august 2002 Skrevet 13. august 2002 Vet hvilket problem du har: Det er lagt ut patch til både Morrowind og WinXP som fikser det såkalte "NVIDIA-DX8.1-XP" problemet.. Eneste du trenger å gjøre er å gå inn på http://www.morrowind.com forumet og se etter patchene.. du kan ikke unngå å se dem. Det er også lagt ut en CTD (crash to desktop) patch som fikser det meste.. Hvis du ikke finner "NVIDIA-DX8.1-XP", så si ifra på dette forumet, så skal jeg gi deg den direkte linken.. Husk også at det alltid er lurt å ha de siste driverene til grafikk-kortet ditt, og at du har siste BIOS (Flash) på både hovedkort og skjerm-kort. Lykke til!
Peppep Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Du skulle vel ikke vite hvor de ligger? Siden forumet er nede nå...Hadde 2 ctd på 20 min nå nettopp og minst 4 ctd i går..Begynner å bli irriterende. Tror det er patch som trengs for readme-tipsene ser ikke ut til å funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå