Gå til innhold

Fotobokser og margin


lanta

Anbefalte innlegg

Kjenner en som tok av skiltene foran og kjørte forbi fotoboksen i 100-105 km/t på en 60 sone på vei fra Enebakk. Han dekket selvfølgelig fjeset, med en pose.

 

Gratulerer.

 

Takk :) men... hvorfor :p ?

 

Det var sarkastisk ment. Jeg skjønte ikke hvorfor du mente at det der var noe å skryte av.

 

Var ikke akkurat skryte sak, fordi jeg verken kjørte eller satt på, men ville bare fortelle at de som vil klarer å komme seg igjennom uten noen konsekvenser. :p men men :) Er så glad i dag :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
til dere som er fan av solskjerm metoden: Fotoboks-jukser dømt

 

Eller så er det han som stadig kjørte forbi en fotoboks uten skilter + at han viste fingeren.. På samme tidspunkt hver dag..

 

Til slutt stilte politiet seg opp for å ønske ham velkommen til bot like etter tunellen.

 

EDIT: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=135805 han her tror jeg

Endret av rotaxmax
Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke vitsen med fotobokser i det hele tatt. Man holder jo bare grensa fram til boksen og trår gassen i bånn med en gang man har kjørt forbi..

Somregel bremser folk til de er 20 kmt under også girer de ikke ned for å få noe drag så de rekker ikke å nå fartsgrensa igjen før neste boks.. Hater de folkene..

 

Hvis det kommer flere bokser nå tar de bilde av baksiden på hverandre..!! Passerte 3 stykker på under en kilometer på E18 mellom Kr. Sand og Oslo.. Er helt sinnsykt..

Lenke til kommentar
Skjønner egentlig ikke vitsen med fotobokser i det hele tatt. Man holder jo bare grensa fram til boksen og trår gassen i bånn med en gang man har kjørt forbi..

Fotobokser settes vanligvis opp akkurat på strekninger der det regnes som "et problem at svært mange bryter fartsgrensen" for å redusere farten akkurat på den bestemte strekningen.

 

(og ja, det hender seg jo iblandt at noen blir tatt i opptil dobbelt hastighet av fartsgrensen fordi de ikke ser boksen)

 

Jeg "elsker" det å kjøre bak noen i 80-grense som ligger i 60, og se på at de faktisk bremser ytterligere ned før fotoboksen :p Har skjedd et par ganger at jeg har kjørt forbi folk (uten dobbelt kjørefelt i kjøreretning) forbi fotobokser.

Endret av gxi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...