Falcon1975 Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Har speedtouch 510 og har nå kommet så langt at jeg må ha noe som heter NAPT Manager. Den skulle være på cd'en som fulgte routeren, men som jeg har surra bort.. noen som vet hvor jeg får tak i dette.... -F-
miXer Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Prøv å gå inn på produsentens hjemmeside og leit/søk der
Falcon1975 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Har gjort det... finner ingenting
miXer Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 søk på www.google.com. der er det alltids mye rart å finne. du kan jo også prøve www.download.com
miXer Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 da ville jeg ringt til produsenten å sagt ifra om det som skulle være med ikke var med
Falcon1975 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 da ville jeg ringt til produsenten å sagt ifra om det som skulle være med ikke var med Har som sagt rotet bort cd'en....og det må jo finnes på nett...
TheBoz Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hva skal du med denne NAPT manageren? Om du skal forwarde porter så kan du gjøre det i web grensesnittet til routeren.
Falcon1975 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Okey.. jeg skal forwarde en port til en IP som jeg har på nettverket mitt..hmmz.. så da funker sikkert det du sier lommerusk..bare ikke jeg som har satt meg skikkelig inn i det. -F-
lommerusk Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) http://www.adslguide.org.uk/hardware/revie...dtouch580.asp#5 så da funker sikkert det du sier lommerusk..bare ikke jeg som har satt meg skikkelig inn i det. ?? Endret 8. september 2005 av lommerusk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå