Gå til innhold

Hardware.no: Ang. butikker og prisguiden..


Anbefalte innlegg

Finnes det en liste over hvilke butikker som er med i prisguiden ?

 

 

Jeg er titt og ofte på utkikk etter diverse ting (som jeg ikke burde kjøpe) som jeg trenger til dataen, og da er det greit å saumfare med prisguiden(jeg orker ikke å logge med inn på hver enkelt butikk og se om de har varen jeg er på utkikk etter).

 

 

Nå f.eks., har jeg lyst til å se hvilken pris den nye Stom G4 blokken ligger på, og hvilken butikk som har den til billigst penge.

Søke i prisguiden kan jeg ikke, for der finnes den nemlig ikke.

Faktisk, så finner jeg ingen cpu-blokker fra swiftech, selv om dere har listet et utall varianter fra de.

 

Snodig ?

 

 

 

Dermed foreslår jeg at dere lager en liten knapp i prisguiden som til enver til viser hvilken butikk som er listet opp.

Dette vil gjøre det enklere fordi da vet jeg at Microplex kan ha varen jeg er ute etter, uten at den kan vises i prisguiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest paaleivind
Finnes det en liste over hvilke butikker som er med i prisguiden ?

En liste over de ulike webshopene som er med i vår prisguide finner du her: https://prisguiden.no/vis_webshoper.php

 

Faktisk, så finner jeg ingen cpu-blokker fra swiftech, selv om dere har listet et utall varianter fra de.

 

Snodig ?

Dette er fordi det ikke finnes noen webshoper som har lagt disse til i prisguiden. Produktene ligger allikevel tilgjengelig om folk f.eks vil se teknisk spesifikasjon, eller legge igjen erfaringer o.l.

Endret av paaleivind
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...