Gå til innhold

Ragnaros video [spoiler]

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://files.filefront.com/EphorateVsRagna...;/fileinfo.html

brag brag brag >.< iallefall her er andre gangen guilden min tar ned ragnaros ^^

120 mb -men- du får med musikk, train og deviate dansing

Ganske decent pve, ingen dør under sons, 3 døde totalt etc etc ... man kan tilogmed se meg litt framfor til høyre for pov i filmen

Ohh btw mens jeg først skryter så kan jeg nevne guilden min drepte kazzak senere den kvelden mens jeg sov så igår fikk jeg http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18608 \o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grats!

Første i guildet som har den? Leviandan eller hva han heter var vel den første på bb serveren? Men han er vel i Refusion...

Tjukt av folk på BB med staven.

På tide at harlequins får rævva i gir nå også ^^

Btw, hvorfor er VT'en deres så stille? :p

Skrevet
Grats!

Første i guildet som har den? Leviandan eller hva han heter var vel den første på bb serveren? Men han er vel i Refusion...

er vel fjerdemann

Leviandan var første ... og som omar sier ... tjukt med dem >.<

Skrevet (endret)

Er det rart vi ikke har sett kazzak på over en uke? Når både Refusion og Epho tar han midt på natta? :/

edit:

Shamooooooo! Jay! Eneste horden man kan like.

Sitter på VT halv seks om morgenen og bare småsjabber med 4-5 andre. Og ut fra ingensteder kommer shamoo "moooooooooooooooooooooooooooooooooooooo"

Og begynte å jabbe om at shamans burde få plate. Vi vet enda ikke hvordan han kom seg inn, men det er så.

Og at Fly har vært med å ta Ragnaros er en skam for hele serveren.

Endret av Plomma2
Skrevet (endret)

faktisk siste 2 gangene var det TBC som tok han kl 04 om natten (meget portugisisk dominert sammen med epho og dem har ferie i portugal om dagen) og ephorate som tok han kl 2 ioverigår

Og før du flamer Fly så har han sinnsyk god peil på WoW, en av de få druids jeg vet om som kan mer om defence\armor\dps enn tanks og rogues

edit : wooo endelig oppdatert profil >.< sweet sweet staff xD imorra blir det + 20 spi på den xD

Endret av Haku

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...