Gå til innhold

Drivere til Hp pavilion ze4200 ?


Chief_R-W

Anbefalte innlegg

Hei jeg har i oppdrag å formatere en Hp pavilion ze4200 bærbar pc.

Og har ikke fått med cden som fulgte med maskinen.

Under installasjonen av windows xp pro så har den funnet Netverkskortet og Firewire mens analogt modem har den ikke funnet. Sjekket ut på Hp sine sider men pussig at den maskinen jeg fant var en AMD maskin.

 

PC specs: Intel Celeron 2.0ghz, 512mb ram, 30gb hdd

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i driver til det analoge modemet ?

 

Takker for svar på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aller pcer/laptoper satt sammen av hp/compaq og acer har med egen cd/er med windows og alle driverne på denne cden. Den botes som vanlig med windows. Se om du har dem du.... slet med det jeg og helt til at jeg fant ut at en restore cd var noe jeg kunne putte inn i maskina.

Hp skal ha driverene ute.... evt prøv å finne driverene til produsentene av delene (f.eks ett modem fra jensen går du inn på jensen's hovedside) så bare og lete etter det ;)

Lenke til kommentar
Aller pcer/laptoper satt sammen av hp/compaq og acer har med egen cd/er med windows og alle driverne på denne cden. Den botes som vanlig med windows. Se om du har dem du.... slet med det jeg og helt til at jeg fant ut at en restore cd var noe jeg kunne putte inn i maskina.

Hp skal ha driverene ute.... evt prøv å finne driverene til produsentene av delene (f.eks ett modem fra jensen går du inn på jensen's hovedside) så bare og lete etter det ;)

En del av de litt eldre kom med Quick Restore, ikke Windows XP installajons CD. Dersom du søker på nøyaktig modell, og ikke hele ze4200-serien vil du nok finne litt mere. Er også mye bedre utvalg dersom du begynner på www.hp.com og lar språket stå på engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...