Blackster Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Hei Jeg har store problemer med PCI kortet mitt, Dette er et jensen WLANPCI kort, som skal koble seg til en 3com router. Forbindelsen er veldig ustabil går fra svak til veldig bra konstant, og plutselig så mister man kontakten i 1-2 minutt og så kommer den tilbake. har oppdatert firmware, kjører XPsp2 og windows sin egen WLANsoftware. Er det noen som kan hjelpe meg på å få denne litt mer stabil. Pc'en står ca 3 meter fra routeren så det kan ikke være dårlige signaler. Har tre Bærbare som er koblet til denne routeren også uten at jeg har hatt noen negative erfaringer med disse. Dette er en dell, en acer og en toshiba(fra forrige århundre) to av dem går på internt Wlankort pluss et PCMCIA kort. Et spm som dukket opp var at jeg synes denne windows sin egen nettverkshåndterer var ustabilt på en annen maskin jeg hadde, men det rettet seg opp når jeg installerte Originalsoftware'n til kortet Er det noen som vet hvordan jeg skal løse dette? eller må jeg bare levere inn dette !#"#¤#"¤!#&% kortet mitt tilbake til Expert
roxxx Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Hadde ikke giddet styrt med det, altfor ofte er det problemer med disse tilbudsproduktene til lavpriskjedene, bytt det inn og ta ut feks et Linksys kort. Hvis Expert selger det da.
samye83 Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) Kjøp heller msi kortet fra mamoz. Den er utrolig stabil og vanvittig billig. Jeg kjøpte det på tilbud til 195kr. Det slår alle de andre nettverkskortene jeg har hatt http://www.mamoz.no/produkt/PC54g/Msi_802....N_Broadcom.html Endret 8. september 2005 av samye83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå