Spydz Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Sitter bak en brannmur uten noen conf-muligheter... de som har satt den opp har tydelgivis gjort alt for og stoppe messenger .net tjeneste... noen tips til hvordan jeg kanskje kommer rundt dette? bytte port?/forskjellige web-messengere eller andre ting?? jeg har prøvd disse e-messenger msn's webmessenger ILoveIM.com MSN2go noen andre? Alle tips mottas med takk
Mr Burns Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Trillian muligens? Hvis ikke tror jeg HTTP tunnel er et alternativ.
Spydz Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Trillian muligens? Hvis ikke tror jeg HTTP tunnel er et alternativ. hmm... begge de sidene var blokkert også... men takk for tipsene!
Staalkontroll Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Prøv www.realtunnel.com Funker vær gang hos meg
Spydz Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Tips: jobb på jobben - chatt på fritiden *busted*
Junior19 Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 http://im.everdot.org er din venn... (og it-avdelingens fiende...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå