Gå til innhold

Free BSD 4.6 last ned.


wil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-13 13:23, oskar1 skrev:

Will:


Må du?? Prøv å skjønn begrepet Open source! Viss ikke har du ingenting i Linux/*BSD systemer å gjøre.


Gå å les donald du...




mvh


Oskar



 

Morsmelkerstatning Oscar??, sikkert grei kar du.

 

Slike mennesker er det overalt Wil. NMTB

Lenke til kommentar

Er bare litt lei av alt det will spørr om hele tiden, det er det samma hver gang:

 

Er free BSD Gratis?

Er linux Gratis?

Er Free BSD 4.6 Gratis?

Vilken distro er best?

Er linux best?

Jeg skal sette opp verdens største og beste server, skal jeg bruke linux eller bsd? Hav er best? Er det gratis? osv...

 

Er det rart, jeg og andre blir lei?

Vi har alle svart seriøst på de fleste spørsmålene hans (og andres), men ett sted går grensa...

 

Tross alt, det går utover folk som trenger hjelp, når han og endel andre fyller opp forumet med mas!

 

Will, vær så snill å spørr om lit mere aktuelle ting og prøv før du spørr...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-13 15:39, oskar1 skrev:

Er bare litt lei av alt det will spørr om hele tiden, det er det samma hver gang:


Er free BSD Gratis?

Er linux Gratis?

Er Free BSD 4.6 Gratis?

Vilken distro er best?

Er linux best?

Jeg skal sette opp verdens største og beste server, skal jeg bruke linux eller bsd? Hav er best? Er det gratis? osv...


Er det rart, jeg og andre blir lei?

Vi har alle svart seriøst på de fleste spørsmålene hans (og andres), men ett sted går grensa...


Tross alt, det går utover folk som trenger hjelp, når han og endel andre fyller opp forumet med mas!


 

Nå kjenner ikke jeg denne Wil og hans "mase-post-frekvens", men han stilte et legitimt spørsmål og fortjenter et legitimt svar. Man kan jo ikke 'bite' hodet av folk bare fordi spørsmålet lyder kjent og undreren ikke er like bevandret på webben som de fleste brukerene av dette forumet. Men nå går vi ut i solen, spiser en is og slår fast at Linux, BSD osv er ganske billig for gratis å være.

 

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-13 15:39, oskar1 skrev:

Er bare litt lei av alt det will spørr om hele tiden, det er det samma hver gang:


Er free BSD Gratis?

Er linux Gratis?

Er Free BSD 4.6 Gratis?

Vilken distro er best?

Er linux best?

Jeg skal sette opp verdens største og beste server, skal jeg bruke linux eller bsd? Hav er best? Er det gratis? osv...


Er det rart, jeg og andre blir lei?

Vi har alle svart seriøst på de fleste spørsmålene hans (og andres), men ett sted går grensa...


Tross alt, det går utover folk som trenger hjelp, når han og endel andre fyller opp forumet med mas!


Will, vær så snill å spørr om lit mere aktuelle ting og prøv før du spørr...



 

Jeg skjønner dem godt jeg. De vet ikke bedre. Rett og slett! Alle har kanskje ikke like peiling på ting som deg, og det vil dem heller ikke få da dem kun får motgang da dem spør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...