Wyldelife Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hey, har nå bestillt dette spillet for 78,- kr(!) +frakt fra CDON.COM. Bare håper at jeg kan gjennomføre denne handlingen og at jeg får dette spillet iløpet av uken. Så i den anledning har jeg noen spørsmål om både CDON.COM og Ground Control 2. 1. Er det trolig at jeg kan få spillet iløpet av uken(Jeg bor i sør-norge)? 2. Hvordan mekanik er det i spillet, hva slags elementer? 3. Hvordan er spillet, gøy, morsomt eller strevende? Takker for svar!
figure_02 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Har ikke spilt noe Ground Control jeg, men CDON pleier å levere i løpet av 3-4 arbeidsdager
Saddlefall Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Det tar rundt 7 dager fra CDON, har hvertfall gjort det med meg de to siste gangene. Bor i Kristiansand for øyeblikket... Endret 6. september 2005 av Saddlefall
figure_02 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 7 dager? Jeg bor i tønsberg, veit ikke om det teller så mye, cdon har vel lager flere steder i landet? Har aldri tatt mer enn 3-4 dager for meg, noen ganger fikk jeg det tilogmed i posten neste dag...
Wyldelife Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Driver og laster ned Ground Control 1, bare for og sjekke hvordan det er Laster det fra fileplanet, lovlig Men er dere ikke enig at 78,-(frakt inkl.) for Ground Control 2 var skittbillig?
NothgaliC Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Spillet er, i følge meg, veldig artig. Et av de beste RTSene jeg har prøvd kanskje.
Saddlefall Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 7 dager? Jeg bor i tønsberg, veit ikke om det teller så mye, cdon har vel lager flere steder i landet? CDON har vel lager i Sverige? Ikke helt sikker, men trodde det....
ttt Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg