-Raistlin- Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) har drevet på med dette mappet i noen uker nå og jeg synes det ble ganske bra.. det skal forestille en middelalderlandsby ...har skrevet en slags story til den men den er utrolig dårlig så om dere kunne hjelpe meg med det hadde det vært fint et anna problem er at spritesa mine ikke viser seg i det hele tatt (men det gjør de i alle andre mods enn CS da...) Overview CT spawn en gressplen der det skal være en kirkegård etterhvert (i neste versjon som er final) utsikt fra en veranda en 20 meter fra T-spawn samme stedet bare at man ser mot T spawn T spawn en pub kalt yellow tavern ------- det ferdige mappet : http://www.filefarmer.com/Kasperrro/de_middleages.zip (gidder ikke poste nye screens elns...bare link) Endret 24. september 2005 av -Raistlin-
Jooakim Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det mappet ligner VELDIG på et map i spillet "Wanted" som følgte emd CS før...
Dinosauromann Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Navnet de_village er for øvrig allerede tatt
- mOtz^ - Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Stilig, nj. Minner meg om italy, bare i mørkere versjon...
-Raistlin- Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 klar over at navnet er tatt, men finner ikke på noe bedre for øyeblikket.....
kenneth11 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 spiller ikke mye CS, men det ser ganske bra ut. fint at du tar med små detaljer som navnet på puben etc. de_ maps er vel bomb defuse, er de ikke? så hvor er bomben?
ssswopp Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 spiller ikke mye CS, men det ser ganske bra ut. fint at du tar med små detaljer som navnet på puben etc. de_ maps er vel bomb defuse, er de ikke? så hvor er bomben? de_maps er bombe maps ja.. jeg lurte på det samme XD
-Raistlin- Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 (endret) dere ser vel på screensa at jeg har en bombe hele tida? bombestedet er inni kirka (der CT spawn er) oppå alteret..du planterbomba derogbildet avjesus og alteret sprenger.... edit mange leifer her men jeg skrev på en bærbar (FFS) Endret 7. september 2005 av -Raistlin-
Jooakim Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 LOL, sånn satanist map nesten? HAHAHAHAH! Hvordan kan dette være et "satanist-map"? :!:
Ksungam Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 LOL, sånn satanist map nesten? HAHAHAHAH! Hvordan kan dette være et "satanist-map"? :!: Fordi man sprenger kirka kansje
-Raistlin- Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 vel det var jo litt av tanken men....
kenneth11 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 dere ser vel på screensa at jeg har en bombe hele tida?bombestedet er inni kirka (der CT spawn er) oppå alteret..du planterbomba derogbildet avjesus og alteret sprenger.... edit mange leifer her men jeg skrev på en bærbar (FFS) blir vel rimelig enkelt for CT å bare campe kirka da...
Ksungam Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 dere ser vel på screensa at jeg har en bombe hele tida?bombestedet er inni kirka (der CT spawn er) oppå alteret..du planterbomba derogbildet avjesus og alteret sprenger.... edit mange leifer her men jeg skrev på en bærbar (FFS) blir vel rimelig enkelt for CT å bare campe kirka da... Snakker vi nades? (fra terror altså)
Mammuten Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 dere ser vel på screensa at jeg har en bombe hele tida?bombestedet er inni kirka (der CT spawn er) oppå alteret..du planterbomba derogbildet avjesus og alteret sprenger.... edit mange leifer her men jeg skrev på en bærbar (FFS) blir vel rimelig enkelt for CT å bare campe kirka da... Snakker vi nades? (fra terror altså) tenkte jeg på også.. Lag 2 bombeplasser!!
kenneth11 Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 dere ser vel på screensa at jeg har en bombe hele tida?bombestedet er inni kirka (der CT spawn er) oppå alteret..du planterbomba derogbildet avjesus og alteret sprenger.... edit mange leifer her men jeg skrev på en bærbar (FFS) blir vel rimelig enkelt for CT å bare campe kirka da... Snakker vi nades? (fra terror altså) snakker også den klassiske "sende-en-nade-i-retur-etter-at-den-første-har-sprengt" (CT altså)
-Raistlin- Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 (endret) dont worrY! blir 2 bombeplasser...men de blir vel ikke så langt i fra hverandre men jeg kan jo sikker bare lage en gate oppover et eller annet sted Edit : noen som har et forslag til hav vi kan sprenge i lufta? (dårlig-fantasi-time) Endret 8. september 2005 av -Raistlin-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå