Gå til innhold

Map av skolen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjør som Newt32 sier, lag ditt eget map! Men,mange som lagd map av skolen/huset sinn/sitt før....

hvordan lager man et map?? fikk litt lyst og lage et map av skolen min.. ;)

Skrevet

Skulle jeg laget av skolen min kunne jeg greit holdt på noen år, den er stooor :ohmy:

Men du vet at det finnes? Da burde du vel heller spørre noen på skolen din eller som har gått? :p Eller er det jeg som er teit og at Steinkjer Ungdomsskole faktisk er en kjent skole? :hmm:

PS! Jeg går på vgs btw :cool:

Skrevet (endret)

Jeg driver og lager map av huset mitt og huset til en kammerat fra før av :) . Ettersom jeg vet at map'et av skolin finnes, ville det vert mye letter og bare lastet det ned.

EDIT: Har laget map's før :)

Endret av Inf3rn090
Skrevet
Map'et heter cs_sus. Har googl'a det. Finner ikke det mapet jeg nei... Fant et cs_sus, men det var en annen skole :( . Har vert på cs-maps.org også...

Si i fra om du finner det... Kunne tenkt meg å gitt Wiseth og Burud i kule i kneet :-P

Skrevet
Map'et heter cs_sus. Har googl'a det. Finner ikke det mapet jeg nei... Fant et cs_sus, men det var en annen skole :( . Har vert på cs-maps.org også...

Si i fra om du finner det... Kunne tenkt meg å gitt Wiseth og Burud i kule i kneet :-P

n00b, du må skyte dem i hodet daa :yes:;):p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...