lobster Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Jeg har flere tabeller. Spørringen jeg gjør tar ikke med den første raden i tabellen. Hva har jeg gjort feil ?? <?php $liste = mysql_query("SELECT * FROM ekempel ORDER BY ASC") or die (mysql_error()); $visliste = mysql_fetch_array( $liste ); while ($visliste = mysql_fetch_array($liste)) { echo "Liste: ".$visliste['navn']." \n<br /> "; } ?> (jeg har gjort om på navn og variabler i dette innlegget)
Loomy Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 ORDER BY hvaforno? Vet ikke om det har noe å si, men man har vanligvis et kolonnenavn etter ORDER BY. F.eks navn.
diskvask Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Fjern den første linja med "$visliste = etc"
0lav Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) ORDER BY hvaforno? Vet ikke om det har noe å si, men man har vanligvis et kolonnenavn etter ORDER BY. F.eks navn. Eller id som ofte er lettest å bruke.. Endret 4. september 2005 av 0lav
PayZ Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) EDIT: glem det, leste feil, litt sent og øyene er slitne... Endret 4. september 2005 av PayZ
lobster Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 ahhhhhh. superflott :):) takker og bukker :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå