Andeeey Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Har to fysiske HD's- og nå skal jeg re-installere Windows XP Pro. OS'et mitt og alle programmer ligger på fysisk HD C:, mens alt annet av tull ligger på fysisk disk D:. Spørsmålet mitt er om all data på D: HD'en vil være komplett og uskadet og helt OK, når jeg nå skal formattere og reinstallere på C:. Mener å huske at det er sånn det funker, men er ikke helt sikker.. vil ikke risikere noe. Føler lite for å brenne ut 100gb+ data på dvd'er.. ack. På forhånd takk for svar, Anders.
Pey'J Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hvis det er snakk om to separate harddisker, kan du jo bare koble vekk den ene under installasjonen (for å være på den sikre siden). Hvis det er to partisjoner på samme disk, kan du fremdeles slette/formatere dem uavhengig av hverandre. Altså formaterer du C: under installasjonen, berører ikke dette D:. Men alt kan skje; strømbrudd, harddisk-kræsj, etc, så man kan aldri sikre seg 100% Lykke til!
Andeeey Skrevet 4. september 2005 Forfatter Skrevet 4. september 2005 Jepp, det er to seperate HD'er det er snakk om. Får bare kjøre på.. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå